י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

בנט: "הלכתי עם לפיד כדי להציל את ירושלים"

יו"ר הבית היהודי חושף מדוע כרת ברית עם יאיר לפיד: "לולי התיאום הייתה קמה ממשלת ש"ס-לבני שהייתה מוותרת על ירושלים" • הליכוד: "בנט מונע ממשלה עם רוב לאומי"

נפתלי בנט
נפתלי בנט

יו"ר "הבית היהודי" נפתלי בנט, מסביר היום (א') בעמוד הפייסבוק שלו מה עומד מאחורי הברית עם מפלגתו של יאיר לפיד ומוותרת על ירושלים.

לטענתו, הליכוד החליט להותיר את מפלגתו מחוץ לקואליציה. "לולא תיאום זה, היתה קמה ממשלת לבני-קדימה-ש"ס-יש עתיד-ליכוד, ללא הציונות הדתית, ללא הבית היהודי. ממשלה זו הייתה דוהרת בקו המדיני של לבני (ויתור על ירושלים, ויתור על העיר אריאל, אובססיה לאש"ף וכו'). זו עובדה".

לפיכך החליט בנט לערוך תיאום לפיד: "תיאום זה שינה את המפה, ואילץ את הליכוד להכניס את הבית היהודי". בין 'יש עתיד' לבינינו יש נקודות משותפות ונקודות מחלוקת. נתמקד במימוש המשותף, ונמשיך להתווכח על היתר".

אשר לאופן בו הוא רואה את הממשלה הבאה בה ישתתף הוא כותב: "ממשלה זו תתמקד בעניינים החברתיים-כלכליים בישראל, ולא רק תעסוק באובססיביות בשיחות עם אבו-עלא.

הליכוד הגיב כי, "מפלגת הבית היהודי היתה הראשונה שקיבלה הצעה להצטרף לממשלה בראשות בנימין נתניהו. ההבטחה המרכזית של מפלגת הבית היהודי לבוחריה היתה שהיא תצטרף לממשלה בראשות נתניהו ותחזק אותו מימין. כרגע הדבר היחידי שמונע הקמת ממשלה עם רוב למחנה הלאומי זה הסירוב של הבית היהודי להצטרף לממשלת המחנה הלאומי בראשות נתניהו. ראש הממשלה קורא להקמת ממשלה עם רוב למחנה הלאומי ומזמין אליה גם את מפלגת יש עתיד".
נפתלי בנט יאיר לפיד הבית היהודי ליכוד נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד