י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תוך 48 שעות

שוב פשעי שנאה לעבר חרדים: "תחזרו למחוז שלכם"

שורת מקרי תקיפה אנטישמיים כלפי חרדים תושבי בורו פארק בתוך 48 שעות. מילים קשות ובוטות מצד נהג גרר שהתבקש לפנות דרך שחסם, השלכת שלג על חרדים שיצאו במסירות נפש לתפילת השבת, ועד דקירה של שיכור אב ובנו חרדים 

שוב פשעי שנאה לעבר חרדים: "תחזרו למחוז שלכם"
חסיד בבורו פארק. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

פשעי השנאה בניו יורק לא פוסקים. נהג גרר בבורו פארק זעם על תושבים חרדים שביקשו ממנו לא לחסום את הכביש, וצעק לעברם כינויי גנאי נוראיים.

האירוע התרחש בסביבות השעה 10:30 אתמול (ראשון) ברחוב 50 בין השדרה ה-9 ל-10. הגרר מחברת "Jets Towing" חסם את הרחוב לפרק זמן ממושך, ותושבים מקומיים פנו אליו מספר פעמים בבקשה להזיז את הגרר כדי שמכוניות יוכלו לעבור. כך דיווח אתר Yeshiva world news.

במקום להיעתר לבקשה הפשוטה, נהג הגרר יצא מכליו בהתקף זעם כלפי החרדים שביקשו ממנו לזוז. "תחזרו למחוז שלכם, תחזרו למדינה שלכם, תנו להיטלר להרוג אתכם". האיש הוסיף מספר קללות נוראיות לעבר קבוצת השכנים שביקשה ממנו לזוז. 'בחדרי חרדים' השתיק את האודיו מחמת המילים הקשות שנשמעות מפיו של האנטישמי שאין האוזן סובלתם.

במקרה אנטישמי נוסף, והפעם בלייקווד, שני גברים תיעדו את עצמם משליכים כדורי שלג לעבר שני חרדים חסרי אונים בשבת האחרונה.

בתיעוד נראה הנהג מנמיך את החלק שגורף את השלג במשאית שלו כשהם מתקרבים לשני גברים חרדים, שככל הנראה צעדו לבית הכנסת במהלך סופת השלגים בשבת בבוקר, המחרשה המונמכת גרמה לשפיכת כמויות אדירות של שלג וקרח על שני החרדים, מה שגרם לנהג ולנוסע לצידו לפרוץ בצחוק.

הסרטון פורסם על ידי העבריינים השפלים, בשם דוני קלרמן וברנדון אפס, בפייסבוק. נראה כי השניים עובדים בחברת Waste Management, חברה העוסקת באיסוף אשפה, פינוי שלג ושירותים ציבוריים נוספים. כך דווח אתר Yeshiva world news.

במקרה נוסף, שני חרדים נדקרו במוצאי שבת על ידי שיכור. האירוע התרחש בשעה 21:40, ברחוב 17 מזרח בין שדרות R ורחוב קוונטין בשכונת הומקרסט, כאשר אדם שיכור ניגש אל יהודי שגרף שלג מחוץ לביתו ודקר אותו באצבעו. כך דיווח אתר Hamodia.

בתגובה הקים הקורבן קול צעקה ואביו יצא מהבית והשניים השתלטו יחדיו על התוקף. למקום הוזעקו כוחות משטרה והצלה. מתנדב הצלה בדק את לחץ הדם של האב והבחין שהוא נמוך. התברר כי האב נדקר בגבו, ככל הנראה תוך כדי המאבק עם השיכור.

השיכור, כריסטיאן ג'רז, בן ה-29, הואשם בעבירה של תקיפה. הוא מתגורר בסמוך לבית הקורבנות, לאיש יש עבר פלילי של מקרי תקיפה נוספים, שבהם היה שיכור.

פשע שנאה חרדים אנטישמיות בארצות הברית תקיפות אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד