ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

"ישראל בין 10 המדינות המובילות בעולם בבטיחות בדרכים"

בכינוס הבין לאומי לבטיחות בדרכים, שערכה עמותת 'אור ירוק', הוצגו מגוון נתונים חיוביים על נושא הבטיחות בדרכים בישראל • סיכום וגלריה

"ישראל בין 10 המדינות המובילות בעולם בבטיחות בדרכים"

עמותת "אור ירוק", בשיתוף מידע כנסים, קיימה אתמול כנס בינלאומי, באולם הקונגרסים אווניו, שבקרית שדה התעופה בלוד.

בכנס נכחו כאלף אורחים, אשר נהנו מתכנית מקצועית עשירה ומגוונת, בהנחיית אורלי וילנאי.
את הכנס כיבדו בנוכחותם שר התחבורה ישראל כץ, השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ וד"ר יעקב שיינין, יושב ראש הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.

השלושה הדגישו את הצורך להמשיך במגמת הירידה במספר ההרוגים בכל שנה.

בנוסף נשא דברים ז'אן טוד, נשיא הפדרציה הבינלאומית למכוניות. טוד דיבר על הפעילות שמתקיימת בעולם בנושא, והחמיא למדינת ישראל, על פועלה במאבק למיגור תאונות הדרכים.

בהמשך, התקיים פאנל בנושא מצלמות המהירות החדשות וממנו עולה, כי מחקרים בעולם מוכיחים שמצלמות המהירות אפקטיביות בצמצום תאונות הדרכים.

בתחום הטכנולוגיות הוצגו טכנולוגיות עתידיות שיפחיתו את מספר הנפגעים בתאונות דרכים.

בחלק השני של היום, הוצג מיזם חדש של עמותת "אור ירוק", להגברת המודעות לבטיחות בדרכים בקרב בני נוער, בבתי הספר. במהלך הכנס, הוקרן סרטון בתלת מימד, שממחיש את הסכנות שהכביש טומן בחובו.

לקראת הסוף עסק הכנס, בהיפגעות נהגים צעירים, אחת האוכלוסיות הפגיעות בתאונות דרכים. רון מוסקוביץ', מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, הציג את פעילויות הרשות, בצמצום היפגעות הנהגים הצעירים.

לאחר מכן נשאו דברים, פרופסור פלורה וינסטון מאוניברסיטת פנסילבניה, וד"ר ציפי לוטן, המדענית הראשית של עמותת "אור ירוק", כשהמסר הוא שניתן לצמצם את מספר הנהגים הצעירים שנפגעים בתאונות דרכים.

שמואל אבואב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "הירידה במספר ההרוגים בשנת 2012 היא הישג בלתי מבוטל. על מדינת ישראל להמשיך ולהשקיע במאבק בתאונות דרכים, כדי לצמצם את מספר ההרוגים בכל שנה ולהתייצב בשורה אחת עם המדינות המובילות בעולם".











הרוגים ישראל הישג כנס בטיחות בדרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד