י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לצד כלי נשק

מקורם לא ידוע: עשרות כבשים נתפסו בפשיטה

עשרות ראשי צאן לא מסומנים שמקורם לא ידוע, אותרו בדיר בשטחים המזרחיים של העיר טייבה | במהלך הפשיטה שוטרי השיטור העירוני טייבה יחד עם יחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות נתפסו גם כמה כלי נשק

מקורם לא ידוע: עשרות כבשים נתפסו בפשיטה
הפשיטה בטייבה צילום: דוברות המשטרה

במסגרת פעילות מבצעית "מסלול בטוח" והמאבק הלאומי לטיפול בפשיעה בחברה הערבית, לחיזוק המשילות וההרתעה ולמען שלום הציבור ובטחונו, עצרה המשטרה בטייבה חשודים בהחזקת תחמושת וכן מי שנחשד בהפעלת עסק שלא כחוק.

שוטרי השיטור העירוני טייבה יחד עם יחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות קיימו אתמול פעילות מבצעית נגד חשוד בהפעלת עסק ללא היתר ובניגוד לנהלים.

במהלך הפעילות איתרו השוטרים והפקחים עשרות ראשי צאן לא מסומנים שמקורם לא ידוע בדיר בבעלותו בשטחים המזרחיים של העיר טייבה. בעלי החיים נתפסו והועברו למתקן מתאים ומחזיק המקום נעצר, נחקר תחת אזהרה והועבר להמשך טיפול המחלקה המשפטית של משרד החקלאות.

בפעילות נוספת שבוצעה במסגרת מאבק המשטרה בתופעות הפשיעה בערי המשולש, בלשי תחנת טייבה יחד עם יס״מ שרון ביצעו חיפוש בקלנסווה, בביתו של חשוד בהחזקת אמצעי לחימה. במהלך החיפוש תפסו השוטרים מספר מוצגים: מחסנית לנשק מסוג M16, תחמושת בתפזורת בקוטר 5.56, פלאפון של נשוא הצו רימון הלם תיקני.

בתום החיפוש נעצר החשוד תושב המקום בשנות העשרים לחייו הועבר להמשך טיפול חקירות תחנת טייבה.

פשיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד