י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
צופה עלייה בחולים הקשים

ניצן הורוביץ תוקף את נתניהו: מנסה לזרות פאניקה וכאוס

שר הבריאות ניצן הורוביץ התייחס לירידה בתחלואה ואמר: "כפי שצפינו אנחנו רואים עכשיו את הבלימה בגל האומיקרון" | הורוביץ אמר כי הוא צופה שתהיה עלייה במניין החולים הקשים בימים הקרובים, ולאחריהם המספר יחל לרדת | בהמשך עקץ את יו"ר האופוזיציה נתניהו

ניצן הורוביץ תוקף את נתניהו: מנסה לזרות פאניקה וכאוס
ניצן הורוביץ צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

כבכל שבוע ביום שני, התקיימה היום (שני) ישיבת סיעת מרצ. בתחילתה התייחס שר הבריאות ויו"ר המפלגה, ניצן הורוביץ לירידה בתחלואה: "כפי שצפינו אנחנו רואים עכשיו את הבלימה בגל האומיקרון. נתוני התחלואה מתחילים לרדת, אך המצב בבתי החולים עודנו קשה והעומסים עדיין כבדים מאוד". 

הורוביץ אמר כי הוא צופה, שמספר החולים קשה יעלה בימים הקרובים ולאח"כ נראה התייצבות. "יש מקום לאופטימיות אבל אסור להקל עכשיו ראש", אמר. 

הורוביץ ניסה לזקוף לזכותו את "ההצלחה" בהתייצבות הנצפית כרגע בתחלואה: "באומיקרון כמו בדלתא שמרנו על אותה אסטרטגיה - נגמרו ימי הפאניקה, השביתות והסגרים. שמרנו על מדיניות, 'חיים לצד הקורונה', עמדנו בזה והמדיניות הוכיחה את עצמה", אמר. 

הורוביץ עקץ את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, ואמר: "בשבוע שעבר קיבלנו תזכורת לאווירת האיומים והסגרים של ממשלת נתניהו: הוא ממשיך לנסות לזרות פאניקה וכאוס - הציבור לא קונה את זה", טען שר הבריאות. 

יו"ר מרצ התייחס למתווה ביטול הבידודים לילדים וההמרה בביצוע בדיקות והביע תמיכה גורפת במתווה, זאת, "החלטה בריאותית מאוד חשובה - והיא נכונה בלי ספק".

לסיום התייחס לעניין הפגיעה במשק, "שמרנו על המשק פתוח - אבל ברור שיש מי שנפגע גם בגל הזה. אעמוד מול האוצר, במטרה לדאוג לפיצוי עבור מי שזקוק להם", התחייב.

 

קורונה אומיקרון גל חמישי ניצן הורוביץ מרצ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד