כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בשורה משמחת

הנדיבים מארצות הברית החליטו: "מכפילים את התרומה"

בשורה משמחת: הנדיבים האמריקאים מכפילים את 'כל הקופה' על כל תרומה, תינתן תרומה נוספת שאף תכפיל את סיכויי הזכייה  במיזם המעניק שקט כלכלי עם דירה, רכב ומשכורת, זו השנה השנייה ברציפות

הנדיבים מארצות הברית החליטו: "מכפילים את התרומה"
צנצנת דולרים צילום: FREEPIK

בשורה משמחת: הנדיבים האמריקאים מכפילים את 'כל הקופה' בהחלטת ועד הידידים של הילדים עם הצרכים המיוחדים הוחלט: 1,000 הכרטיסים הראשונים שירכשו מעכשיו ב'כל הקופה' יוכפלו. התרומה תוכפל עבור הילדים המיוחדים וסיכויי הזכייה יוכפלו עבור הרוכשים. ב'כל הקופה' מיהרו לעדכן את הציבור, על הבשורה המדהימה והכפולה. הבשורה שמקרבת את השלמת בניית קריית 'שתילי חינוך' ומקרבת את הרוכשים לסיכוי לקחת את 'כל הקופה' ולזכות בדופלקס, ברכב ובמשכורת לשנה.

למה אתם מחכים? לחצו כאן עכשיו ותתחילו להכפיל>>>

במכתב ששיגר ועד הידידים ליו"ר 'פתחיה' הרב יצחק גולדקנופף: "הגענו להחלטה כי הנכון יהיה לגייס מנדיבים הכפלה בעבור כל כרטיס הגרלה שירכשו בארץ ישראל. שוחחנו כבר עם ר' ש. ג הי"ו ועם ר' פ.ז  הי"ו וקיבלו על עצמם כ"א להכפיל 500 כרטיסי הגרלה'

בסיום המכתב מבשרת הקרן לרב גולדקנופף: 'כעת הנכם יכולים להתחיל בפרויקט בהתחייבות שלנו ל 1,000 כרטיסים'.


ק
ריית חינוך חדשה • יח"צ

עכשיו גם את יכולים להכפיל את סיכויי הזכייה שלכם ב'כל הקופה' מיזם שבו הזוכה גורף את 'כל הקופה' הקופה מלאה-מלאה:  סופר גלגלי: יונדאי וניו 2021 החדש +ביטוח לשנה שלמה. גם עתיד כלכלי: דופלקס בטבריה עם נוף פנורמי לכנרת. גם רוגע ושלווה כלכלים: משכורת קבועה לשנה בסכום של 10,000 שקל לחודש. רכשת חבילה של כרטיסים, יש לנו בונוס בשבילכם. הגרלת בונוס על חדר ילדים מרוהט ואלפי שקלים לרכישה באיקאה ועוד.

בזכות התרומה שלכם ובזכות ההכפלה של הנדיבים מחו"ל, נוכל להגשים את החלום הגדול של 'פתחיה' להשלים את הקמתה של קריית החינוך הגדולה, מתחם שכולו עולם של חינוך מיוחד. קריית 'שתילי חינוך' בבית שמש.

ההזדמנות שלכם עכשיו, להכפיל את התרומה עבור הילדים המיוחדים ולהכפיל את סיכויי הזכייה שלכם.

למה אתם מחכים? לחצו כאן עכשיו ותתחילו להכפיל>>>

פתחיה ילדים עם צרכים מיוחדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד