כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הייקינד מתנצל: תחפושת לשחור לא מיועדת לפגוע

חבר בית המחוקקים שצולם כשהוא מחופש לשחקן כדורסל שחור, חולל מהומה ומיהר להתנצל • "אשתי התחפשה לשטן - ותאמינו לי שהיא לא שטן. תחפושת לא אמורה לפגוע"

התחפושת הפוגעת
התחפושת הפוגעת

אחרי הסערה שעורר, מגיעה ההתנצלות: חבר בית המחוקקים של מדינת ניו-יורק, דב הייקינד, כינס אמש (ב) מסיבת עיתונאים מחוץ לביתו בברוקלין, והתנצל על התחפושת שלבש בביתו בפורים – שחקן כדורסל שחור.

"לא התכוונתי לפגוע באף אחד", הסביר הייקינד לעיתונאים. "לא העליתי בדעתי שכזה דבר עלול לקרות". לדבריו, "המטרה בתחפושת היא שאף אחד לא יזהה אותך. לא חשבתי לרגע שמישהו ייפגע".

אשתו של הייקינד המופיעה גם באותה תמונה, התחפשה לשטן, "תאמינו לי שהיא לא שטן", התלוצץ הייקינד עם העיתונאים, והסביר להם את המטרה בתחפושת. "בפורים, עושים לפעמים דברים מטורפים, ואין בכך כוונה לפגוע, להעליב או להכאיב למישהו".

עוד בנושא:
דב הייקינד התחפש לשחור ועורר סערה תקשורתית

הייקינד הוסיף כי הוא למד לקח מהסערה שמצא עצמו במרכזה, אך לא שכח להתבדח בסוף: "בשנה הבאה אני אתחפש להודי. אתם יודעים מה!? התחרטתי. מישהו עלול להיפגע מזה".

כזכור, חברת בית המחוקקים של ניו-יורק, המייצגת את את האוכלוסייה השחורה, מיהרה להגיב לאחר פרסום תמונתו של הייקינד בתחפושת, כי היא המומה מחוסר הרגישות שלו, כשבחר להתחפש לשחור, ולהעליב את השחורים - לדבריה.
.כדורסל הייקינד תחפושת פורים התנצלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד