כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הונאה מתוחכמת

ישראכרט: מתחזים אלינו - אל תעזו ללחוץ על הלינק

בתקופה האחרונה מופצות הודעות s.m.s המתחזות לחברת ישראכרט ובה בקשה ללחוץ על הלינק שמצורף להודעה ולמלא פרטי אשראי. כעת פרסמה חברת ישראכרט הודעה לכל לקוחותיה והזהירה מפני הודעות הפישינג המתוחכמות

ישראכרט: מתחזים אלינו - אל תעזו ללחוץ על הלינק
אילוסטרציה צילום: unsplash

חברת האשראי 'ישראכרט', מזהירה את הציבור מפני הודעות פישינג שנשלחות כביכול מטעמה.

ההודעות הזדונית הנשלחות בתקופה האחרונה לישראלים מטעם חברת ישראכרט הובילה את החברה לצאת בהודעת אזהרה משלה, שנשלחה לכל לקוחותיה ב s.m.s, בה מזהירה החברה את הלקוחות מפני הודעות הפישינג המזויפות שנשלחות כביכול מטעמה.

בהודעה כתבה החברה: "לקוחות יקרים, אנו רואים ניסיונות פישינג באמצעות הודעות המתחזות להודעות רשמיות של קבוצת ישראכרט. קבוצת ישראכרט, בשיתוף משטרת ישראל ומערך הסייבר הלאומי והפיננסי מטפלת בנושא בכל הכלים העומדים לרשותה."

ישראכרט אף הבהירה את מדיניות שליחת ההודעות שלה וקראה לשים לב לכך: "אנו לא נבקש באופן יזום להקליד פרטים אישיים כמו מספר כרטיס אשראי מלא או 3 הספרות בגב הכרטיס. במידה והזנת את פרטי האשראי בעמוד המתחזה ניתן לבטל ולהנפיק כרטיס חדש באמצעות האתר או האפליקציה."

כאמור, ההודעות המופצות לאחרונה לאלפי הישראלים טומנות בחובן לינק השולח את הגולשים אל העקיצה, ההודעה נראית די תמימה, וניתן יהיה להתבלבל שאכן ישראכרט היא זו ששלחה את ההודעה מהטעם שמדובר בהודעת פישינג מתוחכמת היודעת להשתמש במספר ממנו ישראכרט שולחת לכם את ההודעות הרשמיות, דבר שהטעה רבים ללחוץ על הלינק. בשוק קיימת מגוון תוכנות שיודעות לשלוח הודעות SMS מכל מספר שיבחר הפורץ.

הונאות פישינג התחזות גניבת פרטי אשראי ישראכרט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד