כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"מומנו ע"י טייקונים"

פרופ' זליכה מאשים: הממשלה ליבתה את עליית המחירים

פרופ' ירון זליכה מפנה אצבע מאשימה כלפי ממשלת בנט-לפיד וטוען כי הם עשו צעדים שהובילו לעליית המחירים הדרמטית בישראל. זליכה מאשים את השרים בסיוע לטייקונים אחרי שסייעו לפוליטיקאים בבחירות. "המפלגות של לפיד וסער מומנו ע"י טייקונים"

פרופ' זליכה מאשים: הממשלה ליבתה את עליית המחירים
סער ולפיד במליאה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בצל גל ההתייקרויות הנרחב במשק, כשביממה האחרונה התווספו לגל העליות גם התייקרות של מחירי החשמל והדלק, פרופ' ירון זליכה שוחח עם בן כספית וינון מגל ברדיו 103FM והפנה אצבע מאשימה כלפי הממשלה הנוכחית שלדבריו אשמה באופן ישיר בגל ההתייקרויות.

זליכה התייחס לאחריותה של הממשלה לגל עליות המחירים: "בוחרים ממשלה כיוון שלהם יש כלים לעצור גל התייקרויות ולהוריד את יוקר המחייה, הם יכלו להוריד מחירים בעצמם", טוען זליכה.

זליכה טוען כי השרים עצמם "דאגו לרווחיות של תנובה ושטראוס בזמן שאנחנו בגל התייקרויות לאחר שהורידו את הפיקוח על מוצרי החלב; העלו ארנונה; והעלו את המס על הדלק". זליכה מסביר כי הממשלה הטילה "מס על הפחם שצורכת חברת החשמל", ואחרי זה כולם מופתעים בעלייה במחירי החשמל.

לדברי פרופ' זליכה, "הממשלה פעלה בעצמה ללבות את עליית המחירים". והוא גם מנפק הסבר: "לממשלה יש אינטרס, המפלגות של לפיד וסער מומנו ע"י טייקונים".

ירון זליכה יוקר המחייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד