כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לאחר הפרישה הדרמטית

רצועת הבוקר החדשה והמפתיעה של גל"צ

העיתונאיים טלי מורנו וספי עובדיה יובילו את רצועת הבוקר המתחדשת של גלי צה"ל בין השעות 08:00 ל-10:00, כך הודיעו היום בתחנה. צמד העיתונאים מצטרף לאחר פרישתם של המגישים רזי ברקאי וישי שנרב

רצועת הבוקר החדשה והמפתיעה של גל"צ
גלי צה"ל צילום: קובי גדעון, פלאש 90

תשעה ימים לאחר הודעת הפרישה המפתיעה של המגיש הוותיק רזי ברקאי, ויומיים לאחר הודעה דומה ששיגר מגיש תכנית הבוקר ישי שנרב, מעדכנים בתחנה הצבאית גלי צה"ל על שינויים ברצועת הבוקר של התחנה.

מגישת החדשות והעיתונאית, טלי מורנו, והעיתונאי ספי עובדיה, יובילו את רצועת הבוקר המתחדשת של גלי צה״ל בתוכנית אקטואליה חדשה, שתשודר מדי בוקר, בימים ראשון עד רביעי, בשעות 08:00 עד 10:00.

בתחנה מסרו היום (שלישי) כי התוכנית תשלב, "ראיונות בולטים בנושאים המובילים על סדר היום, שיחות עומק בעניינים הניצבים בקדמת השיח הציבורי", נמסר מהתחנה.

טלי מורנו, היא עיתונאית ואשת חדשות ותיקה, שהובילה ב-20 השנים האחרונות שורה ארוכה של משדרי חדשות ורצועות אקטואליה בערוצי הטלוויזיה 13 ו-12. בין תפקידיה הבולטים ניתן למנות את הגשת המהדורה המרכזית של חדשות 13 לסירוגין, במשך 7 שנים. בערוץ 2 הובילה את רצועת הבוקר של הזכיינית ״קשת״.

כמו כן, את שירותה הצבאי עשתה מורנו בגל"צ, כמגישת חדשות ותוכניות בגל"צ ובגלגלצ.

ספי עובדיה, מהכתבים הבולטים בתקשורת הישראלית, הוא עיתונאי, מגיש ופרשן פוליטי ב-16 השנים האחרונות. תחילה ככתב כנסת בגל"צ וב-7 השנים האחרונות ככתב הפוליטי של חדשות 13. את שירותו הצבאי עשה בגל"צ, ככתב ספורט ובשנים שאחר כך הגיש רצועות אקטואליה בתחנה.

התוכנית החדשה תעלה בחודש מרץ ותשודר כאמור, בשעות 8:00 עד 10:00, בימים ראשון עד רביעי.

גלי צה"ל ספי עובדיה טלי מורנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד