כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בדרך לחיידר: בן 6 נפגע מרכב בככר השבטים במודיעין עלית

ילד בן 6 שהיה בדרכו לתלמוד-תורה נפגע מרכב בכיכר השבטים במודיעין עילית • פונה במצב קשה, עם חבלה באגן ובראש, לתל השומר • חובש התלווה אליו עד לאיתור הוריו

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

ילד בן 6 שהיה בדרכו לתלמוד-תורה נפגע הבוקר מרכב בכיכר השבטים שברחוב שדרות יחזקאל במודיעין עילית. חובשים מתנדבים מארגון 'איחוד הצלה' ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים תל השומר.

דוברות איחוד הצלה: "הילד היה בדרכו לחיידר. הוא חצה את הכביש בכיכר השבטים ונפגע מרכב. כיוון שהיה בדרכו לחיידר, הוריו לא היו עמו, וחובש הארגון התלווה אליו לבית החולים עד לאיתור והגעת הוריו. הילד נחבל בראשו וטופל בזירה על ידי החובשים, כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה".

דובר מד"א, זכי הלר, מסר כי בשעה 08:08 נמסר למד"א מרחב אילון על ילד שנפגע מרכב בשדרות יחזקאל סמוך לכיכר השבטים במודיעין עלית. פרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לילד ופינו אותו במצב קשה יציב עם חבלה באגן ובראש לבית החולים תל השומר.

ממשטרת מחוז ש"י נמסר, כי רכב פרטי פגע בילד בן 6 הולך רגל במעבר חציה ברחוב שדרות יחזקאל. נהג הרכב נחקר במקום האירוע. במקביל בוחן פתח בחקירת נסיבות התאונה.

מבית החולים תל השומר נמסר, כי מצב הילד מוגדר בינוני עד קשה, והוא נמצא בהכרה מלאה.

נא להתפלל עבור הילד שמשון אליהו בן לאה ביילא לרפואה שלמה.
מודיעין עלית איחוד הצלה מד''א תל השומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד