י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המאבק על הטלפון הכשר

פרסום ראשון: החרדים מכוונים מתקפה כנגד השר גדעון סער

המהלך אותו מוביל שר התקשורת, יועז הנדל, בעניין ביטול הקומה הכשרה, מדיר שינה מעיני הציבור החרדי על כל גווניו, עסקניו ורבניו |  בין שלל הפעולות החריפות הנעשות בעניין, עלתה בתקופה האחרונה האפשרות לכוון מתקפה תקשורתית משולבת כנגד השר גדעון סער | פרסום ראשון

פרסום ראשון: החרדים מכוונים מתקפה כנגד השר גדעון סער
גדעון סער צילום: גילי יערי, פלאש 90

בשבועות האחרונים התלכדו יחד רבני המגזר החרדי למאבק משולב כנגד יוזמת שר התקשורת יועז הנדל לבטל את הקומה הכשרה ולצאת ביוזמה משותפת למחאת ענק, לצד מכתבי גדולי ישראל שהתפרסמו בעניין, כאשר במקביל גם בכנסת מתכננים מספר מהלכים פוליטיים בניסיון לנטרל את המהלך, בין היתר מתקפה כנגד ראש מפלגתו של שר התקשורת.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בהבנה משותפת של ראשי המפלגות החרדיות, יו"ר ש"ס אריה דרעי וראשי סיעת יהדות התורה חברי הכנסת משה גפני ויעקב ליצמן הוחלט לצאת למתקפה כנגד יו"ר תקווה חדשה שר המשפטים גדעון סער.

בסיעות החרדיות אומרים כי השר סער רגיש מאוד לביקורת בכלל, כל שכן שהיא מגיעה מהציבור החרדי, שם רוצים לצאת במתקפה ולטעון כי סער אחראי לפגיעה במגזר החרדי עם מהלכיו של שר התקשורת לפגוע בקומה הכשרה.

המאבק נגד ביטול הקומה הכשרה: עצרת רבבות בראשות גדולי ישראל

לדברי גורם חרדי, "גדעון סער אחראי על הפגיעה במגזר החרדי לא פחות ואולי אף יותר מהשר יועז הנדל", הוא הוסיף כי, "סער הוא יו"ר המפלגה ולכן יש ללחוץ גם עליו כדי למנוע את הפגיעה הקשה במגזר החרדי".

בימים הקרובים יחדדו בסיעות החרדיות מסרים נגד השר גדעון סער, אותם הם ישמיעו בראיונות לתקשורת, בכנסת, בנאומים במליאת הכנסת, זאת כדי לחדד את המחויבות של השר גדעון סער שלא לפגוע במגזר החרדי, שעד לא מזמן התעקש לשדר קשר חם עם ראשיה.

מתקפה כנגד גדעון סער ניתן היה לראות בימים האחרונים בביטאון אגודת ישראל 'המודיע', במאמר שתקף את מהלכי השר הנדל נגד הקומה הכשרה נכתב "היו זמנים בעבר, שגדעון סער הציג עצמו כקרוב לציבור החרדי, לא כחלק ממנו ולא כמי שמסכים עם כל דרישותיו. אבל בוודאי לא כעוין מוצהר שלו".

בביטאון ׳המודיע׳ תקפו את השר סער, שם נכתב, "אך עם הקמת הממשלה הקיצונית הנוכחית. מסתבר שפני הדברים משתנים. המפלגה שאותה גדעון סער הקים, הולכת להיות זו שתגרום צער עמוק לציבור החרדי, בנושאים הנוגעים לציפור הנפש ממש".

גדעון סער הקומה הכשרה יועז הנדל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד