י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
גרמו נזק לחנות

כחודש אחרי שתקף מוכר סלולר: הקיצוני נעצר

החשוד, בשנות ה-50 לחייו, נעצר אמש בירושלים | הוא נחשד בתקיפת המוכר וגרימת נזק לחנות על רקע המאבק בחנויות הסלולר | המשטרה תבקש להאריך את מעצרו

כחודש אחרי שתקף מוכר סלולר: הקיצוני נעצר
מעצר החשודים צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה אתמול (שלישי) בירושלים חרדי קיצוני בחשד שתקף מוכר בחנות סלולר בשכונת גאולה בעיר, על רקע המאבק בחנויות הסלולר. החשוד, בשנות ה-50 לחייו, הגיע לפני כחודש יחד עם מספר קיצוניים נוספים ופגע במוכר. החשודים לא הסתפקו בכך ובהמשך אף גרמו נזק לבית בית העסק.

מהמשטרה נמסר כי החשוד נעצר במסגרת חקירת אירוע אלימות שהתרחש בשלהי חודש דצמבר ברחוב נתן שטראוס בירושלים, במהלכו הגיעו מספר חשודים אל חנות לממכר סלולרי שם תקפו את המוכר בחנות ולאחר מכן ברחו, תוך שאף גרמו נזק.

מיד עם קרות האירוע, פתחה המשטרה בחקירה תוך ניסיונות לאיתור המעורבים במעשה ואתמול כאמור אותר אחד החשודים והוא נעצר לחקירה.

במהלך מעצרו, סמוך לחנות לממכר סלולר גם כן, החלו עשרות אנשים להתגודד סביב כוחות המשטרה במטרה לנסות למלט את החשוד אך ללא הצלחה והוא הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים. בהמשך היום יובא בפני בית המשפט לדיון בעניינו.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות כנגד תופעה פסולה זאת של ונדליזם ואלימות כלפי בעלי עסקים באזור ותפעל למיצוי הדין עם המעורבים", נמסר מהמשטרה.

חנות סלולר תקיפה ירושלים חרדים קיצוניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד