י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
זיגזוג אופייני?

לא חלפה יממה ומשרד הבריאות חוזר בו

לאחר שאמש אישרו במטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה של משרד הבריאות, כי התגלו מספר מקרים של מחלימי אומיקרון, שנדבקו בזן החדש, חוזר בו היום המשרד וטוען כי כלל לא התגלו מקרים כאלה • "בישראל יש 297 מקרים בווריאנט החדש - BA2 - מהם, 12 מקרים הם מחלימים ואף אחד לא מאומיקרון", הסבירו 

לא חלפה יממה ומשרד הבריאות חוזר בו
משרד הבריאות צילום: פלאש 90

לאחר שאמש (שלישי) אישרו במטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה של משרד הבריאות, כי התגלו מספר מקרים של מחלימי אומיקרון, שנדבקו בזן החדש, חוזר בו היום המשרד וטוען כי כלל לא התגלו מקרים כאלה. 

ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרועי פרייס אמרה בדיון הבוקר בוועדת הבריאות: "עד עתה לא ידוע על מקרי הדבקה חוזרים באומיקרון ובזן החדש". 

לדבריה של פרייס, "בישראל יש 297 מקרים בווריאנט החדש - BA2 - מהם, 12 מקרים הם מחלימים ואף אחד לא מאומיקרון. עד עתה לא ידוע לנו על מקרי הדבקה חוזרים", אמרה פרייס.

בנוסף, הסבירה ראש שירותי בריאות הציבור את ההיגיון המנחה: "כדי שמחלים טרי (בחודש האחרון) יידבק בווירוס שהוא יחסית דומה, זה צריך להיות מספיק שונה כדי שהנוגדנים שלו בגוף לא יגנו עליו", הסבירה. 

במענה לפניית 'בחדרי חרדים', מה פשר הזיגזג בעניין, טענו במטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה כי: "בדיקה שנערכה במשרד הבריאות העלתה, כי לא ידוע על מקרי הדבקה חוזרים באומיקרון ובזן החדש BA2".

 

קורונה אומיקרון משרד הבריאות זן חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד