כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הוועידה השנתית

מאות יועצי משכנתאות נחשפו לפתרונות העדכניים והמותאמים של 'טריא'

בוועידה השנתית של התאחדות יועצי המשכנתאות הופיעו חברי כנסת, נציגי בנק ישראל ורשות התחרות, מנטורים ואנשי פיננסים שהעשירו את ארגז הכלים של יועצי המשכנתאות • תשומת לב רבה משכו הדברים של מנכ"ל טריא, שחף ארליך, שהציג נתונים, מגמות, והרחיבו על הבשורה הגדולה שמביאה טריא בתחום המשכנתאות

מאות יועצי משכנתאות נחשפו לפתרונות העדכניים והמותאמים של 'טריא'
התאחדות היועצים צילום: יח"צ

כ-700 יועצי משכנתאות השתתפו בכנס השנתי של התאחדות יועצי המשכנתאות והתעדכנו על מיטב החידושים בתחום המשכנתאות.

בוועידה המקצועית שהתפרסה על פני מס' ימים בלטו נציגי חברת 'טריא' שהציגו את הבשורה הגדולה והעדכנית בתחום המשכנתאות.

טריא מובילה בתחום מימון חוץ בנקאי וצוברת תאוצה רבה בתקופה האחרונה בכל מה שקשור לתחום המימון פתרונות חוץ בנקאיים -  לטריא מוצרים רבים בתחום המימון וכשמוצר הדגל הוא משכנתא של 80 אחוז ל-40 שנה - מוצר שמתאים מאוד במיוחד למגזר החרדי שגיל לקיחת המשכנתא הוא לרוב בגיל צעיר יחסית.

מוצר נוסף אותו מציעה 'טריא' וזוכה לביקוש רב הינו משכנתא דרגה שניה לאלו שמבקשים משכנתא נוספת על הבית עם משעבד נוסף. המוצר מאפשר ללקוחות מצד אחד לשמור על המשכנתא הקיימת שלהם ומצד שני לקחת הלוואה נוספת תוך שעבוד נוסף לנכס הקיים. 

חברת 'טריא', מחברות המימון הגדולות בישראל מספקת גם שירותים נוספים ומשלימים כדוגמת הלוואות גישור למסורבים בבנקים, אף שם ניתן לקבל הלוואה מדרגה שניה.

ככלל, מציגה טריא יכולת לחשוב מחוץ לקופסה ולייצר פתרונות מותאמים אישית לכל אחד מהצרכים, כך היה בהובלת מהלכים בקבוצות רכישה שהיו תקועות משך שנים, וכך עתה עם הקמת צוות ייעודי למגזר החרדי.

מנכ"ל טריא שחף ארליך הציג בפני המשתתפים הרבים את הפתרונות המותאמים אישית על ידי חברת 'טריא', והציג נתונים ומגמות מרחבי העולם כולו. כך גילו למשל הנוכחים כי בארה"ב למעלה מ-50 אחוז מהמשכנתאות הינן חוץ בנקאיות. "צרכי הלקוחות משתנים ודינאמיים" הסביר מנכ"ל טריא, "ללקוחות נמאס מביורוקרטיה. הלקוחות מחפשים כיום מענה מהיר, זקוקים לאחוז מימון הולך וגדל, ומחפשים את הפתרון שתפור במיוחד עבורם".

מנכ"ל טריא מר שחף ארליך סיכם ואמר: "אנו רואים חשיבות רבה בשיח מתמיד עם יועצי המשכנתאות ותופרים יחד עימם את ה'חליפה' המותאמת ביותר למשכנתא עבור כל לקוח. שמחנו להשתתף בכנס החשוב והמעצים ואנו בטוחים כי הלקוחות ייצאו נשכרים משיתוף הפעולה בינינו".

יועצי משכנתאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד