י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"קשה לראות אותו ככה"

עצוב: הילד שנפצע אנושות באסון מירון חגג את בר המצווה מרחוק

8 חודשים חלפו מאז נפצע באורח אנוש, והוגדר 'הפצוע הצעיר ביותר' באסון מירון, השבוע ציין אלעזר ברגר את כניסתו לעול תורה ומצוות | באירוע שהתקיים ללא נוכחותו, צפה אלעזר דרך תוכנת הזום ממיטתו בבית החולים | חבריו סיימו לכבודו ש"ס משניות | אלעזר בן ראומה

עצוב: הילד שנפצע אנושות באסון מירון חגג את בר המצווה מרחוק
הילד אלעזר ברגר צילום: באדיבות המשפחה

8 חודשים חלפו מאז נפצע באורח אנוש, והוגדר 'הפצוע הצעיר ביותר' באסון מירון, ציין השבוע אלעזר ברגר, את כניסתו לעול תורה ומצוות. למרבה הצער, נבצר מאלעזר, ששוהה בבית החולים השיקומי 'אלין' שבירושלים, להגיע לבר המצווה-שלו, כפי שחולם כל ילד בגילו.

אלעזר צפה באירוע בר המצווה שנערך עבורו, בו נכח הרה"ג שמואל אליהו, רבה של העיר צפת, באמצעות תוכנת-הזום שהותקנה במסך, ודרכה ראה את חבריו מסיימים לכבודו ש"ס משניות. "הוא חייך ובכה במהלך כל הערב מהתרגשות", סיפר אחד העדים למחזה ל'בחדרי חרדים'. 

עם זאת, אביו דב שיחי' סיפר בכנות, ל'כאן 11' על הקושי הטמון בשמחה: "קשה, קשה לראות אותו ככה. וזה קשה להגיע לבר מצווה שלו כשהוא לא יכול להופיע לאירוע שעושים לכבודו", אמר. 

באירוע עצמו, שכאמור אלעזר צפה בו מרחוק, פנה האב אל בנו ואמר: "אלעזר, אנחנו רוצים להגיד לך תודה רבה. זכינו להיות ההורים שלך. יש לך תעצומות נפש. יש לך כוחות גדולים. אנחנו יודעים שלא קל, אבל עם כל התפילות והעוצמה של הציבור - אנחנו בטוחים שתצא מהמצב הזה בבריאות שלימה, החלמה מהירה ותחזור לאיתנך הראשון, ויותר מזה" אמר האב לבנו. 

באירוע המיוחד, השתתף הרה"ג שמואל אליהו. על הצד המוזיקלי פיקד הזמר אהרון רזאל שהקפיץ ושימח את הקהל. "בבוקר, אביו דב שיחי' הגיע אל ביה"ח והניח לאלעזר תפילין", סיפר בהתרגשות אחד המכרים. 

נזכיר, חודש לאחר שנפגע קשות באסון מירון, הועבר אלעזר ממחלקת טיפול נמרץ ברמב"ם אל המשך שיקום בבית החולים אלין בירושלים. אז, אלעזר הגיע מלווה בהוריו שהיו לצידו במשך כל 40 ימי האשפוז. 

במהלך אשפוזו ברמב"ם הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו לבקר ליד מיטתו בזמן שהיה מורדם ומונשם. אביו, דב, סיפר לראש הממשלה על ההתרחשויות בליל האסון במירון, כאשר היה ליד בנו, וההמון שעט לעברם והילד נמחץ תחת המוני אדם. האב דב סיפר שהילד היה הראשון שחולץ לכיוון בית החולים. 

גם כעת, מבקשת המשפחה מהציבור להתפלל לרפואתו של אלעזר בן ראומה שעדיין זקוק לרחמי שמים מרובים.

 

 

 

אסון מירון תשפ"א ירושלים זום בית החולים רמב"ם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד