כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

נכנסים לקצב: "פאגי העניק ערכות בידורית למערך הדיור של עלי שיח"

ינון שוויקה מנהל מערך פאגי וסמנכ"ל הבינלאומי: כבנק שחי ופועל בתוך הקהילה חשוב לנו להעניק לקהילה ולתמוך בה יו"ר עלי שיח הרב חיים פרקל: ברצוני להודות  לפאגי שמשקיע משאבים בפרויקטים חברתיים למען האוכלוסייה המיוחדת"

נכנסים לקצב: "פאגי העניק ערכות בידורית למערך הדיור של עלי שיח"
מיזם עלי שיח צילום: יח"צ

לקראת ר"ח אדר החל השבוע וכחלק מקמפיין "כל פאגי והקצב שלו", פאגי מביאים שמחה וקצב למשפחות המלוות ע"י עמותת "עלי שיח" ומעניקים ערכות בידורית למערך הדיור של העמותה.

מערך הדיור המותאם של 'עלי-שיח' מונה עשרות דירות, מאכלס למעלה מארבע מאות דיירים עם מוגבלויות ופרוס בערים: ירושלים, בני-ברק, ראש העין ועוד. מערך הדיור מהווה בית חם תומך ועוטף לכל דייר וצוות מקצועי של העמותה אשר מלווה את הדיירים לאורך כל שעות שהותם בדירות במסירות אין קץ ומסייע להם ככל שנדרש.

פאגי, כבנק של המגזר החרדי, מלווה את הלקוחות בכל שלב בחיים ודואג להתאים את עצמו לקצב של כל אחד ע"י הבנת צרכי הלקוח ובניית תוכניות המותאמות לכל שלב בחיים.

כדי להתאים את הסניף שלכם לקצב שלכם, החליטו בפאגי לקדם תפיסת שירות ייעודית ומותאמת בכל סניפי פאגי בבני ברק. בסניפי פאגי רבי עקיבא ולנדא יוענקו השרותים הבאים: שירותי ניהול חשבון על ידי בנקאי אישי ואוטומטי, מתן הלוואות , משכנתאות ,ייעוץ פנסיוני וייעוץ השקעות, פתיחת חשבון , הפקדות ומשיכות (מכונות בלבד). בסניף פאגי רימונים יוענקו שירותי קופה, הפקדות ומשיכות מול פקיד, איסוף פנקסי צ'קים וביצוע מגוון פעולות במכונות הדיגיטליות.

בנוסף בימים אלה שוקדים בצוות הבנק על פיתוח מוצרים חדשים ופתרונות ייעודים לציבור החרדי אשר מותאמים גם למכשירי הפלאפון הכשרים.

ינון שוויקה מנהל מערך פאגי וסמנכ"ל הבנק הבינלאומי אליו שייך פאגי: " כבנק שחי ופועל בתוך הקהילה חשוב לנו להעניק וקהילה ולתמוך בה. יש לנו היכרות רבת שנים עם עמותת "עלי שיח" ואנו גאים ללוות את פעילות העמותה ולסייע כמה שניתן".

יו"ר עלי שיח הרב חיים פרקל:"ברצוני להודות בשם משפחת עלי שיח לפאגי שמשקיע משאבים בפרויקטים חברתיים למען האוכלוסיה המיוחדת. אנחנו בעלי שיח שמחים על שיתוף הפעולה והקשר הייחודי שנוצר עם פאגי, בנק ששם דגש מיוחד בחיבור ובקשר עם הילדים המתבגרים המיוחדים".

בנק פאג"י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד