י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"צו מניעה לקבוצה הזויה"

כך הטריל ח"כ יעקב אשר את יו"ר ועדת החוקה הרפורמי

בתגובה לפרובוקציה בכותל, ח"כ אשר הציע להוסיף לחוק הרחבת סמכויות ביהמ"ש שהגיש קריב "אפשרות להוציא צו מניעה לקבוצה שולית והזויה שמפריעה מדי חודש את הסדר הציבורי בכותל"

כך הטריל ח"כ יעקב אשר את יו"ר ועדת החוקה הרפורמי
יעקב אשר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות הגעתו הפרובוקטיבית של הח"כ הרפורמי גלעד קריב לכותל המערבי הבוקר (רביעי) יחד עם הקבוצה המכנה עצמה 'נשות הכותל', הציע ח"כ אשר להוסיף לחוק הרחבת סמכויות ביהמ"ש שהגיש קריב "אפשרות להוציא צו מניעה לקבוצה שולית והזויה שמפריעה מדי חודש את הסדר הציבורי בכותל".

כמחאה מטרילה נגד פרובוקציית קריב בכותל המערבי, ביקש ח"כ יעקב אשר להוסיף להצעת החוק של קריב עוד סמכות לביהמ"ש: "להוציא צו מניעה לקבוצה שולית והזויה שבאה מדי חודש להפר את הסדר הציבורי בכותל המערבי".

בנאומו תקף ח"כ אשר את קריב: "אני מנסה לדמיין אם היה לו אומץ להגיע עם קבוצת הנשים הפרובוקטיבית הזו ולעלות להר הבית להפריע באמצע התפילה שם, צריך להוסיף בהצע"ח סמכות נוספת לבית המשפט להוציא צו מניעה לקבוצה שולית והזויה שמפריעה מדי חודש את הסדר הציבורי בכותל".

הוא הוסיף כי "הכותל זה המקום שיהודים מרגישים בו את ביתם, דתיים מסורתיים וחילוניים כאחד, אתם רוצים להפוך אותו לקרקס, למוסס ולרמוס כל ערך יהודי מסורתי והלכתי. זה לא יעזור לכם, המקום הזה יישאר מקום קדוש לעולם ועד".

רפורמים גלעד קריב יעקב אשר נשות הכותל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד