כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

שוטר חרדי צייץ סטטוס גזעני והודח משורות המשטרה

שוטר חרדי כתב סטטוס בוטה בפייסבוק בהתייחס לאירוע בו הותקפה ערביה בירושלים, והודח על ידי המפכ"ל • ומי הזמינה את אדולף היטלר 'לחנך את היהודים'?

שוטר חרדי צייץ סטטוס גזעני והודח משורות המשטרה

מקרה התקיפה של ערבייה בשנות ה-30 לחייה על ידי כמה צעירות יהודיות בירושלים ממשיך לחולל סערה: שוטר חרדי בשירות חובה במחוז תל-אביב הודח היום (ד) משורות המשטרה, לאחר שפרסם
אתמול תגובה על המקרה, ובה כתב: "חבל שלא מתה ה... הערבייה".

מקרה התקיפה אירע בתחילת השבוע, על פי החשד - צעירה ערבייה הותקפה באזור תחנת הרכבת הקלה בקריית משה בכניסה לירושלים. עדת ראייה המשתייכת לחוגי השמאל, צילמה את האירוע והפיצה את התמונות בכלי התקשורת בישראל ובעולם.

לפי עדותה, הצעירות היהודיות קיללו את הערביה, דחפו והצמידו אותה לשלט פרסומת.

השוטר, אריאל שפירו כתב אתמול את התגובה המדוברת בעמוד פייסבוק פופולארי המכונה 'סטטוסים מצייצים'. התגובה נכתבה על תמונה המתעדת את תקיפת הערבייה. תגובתו של שפירו, שזכתה אגב גם למספר רב של 'לייקים', יצרה סערה בפני עצמה.

בתגובה החליט מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, להדיח את השוטר, שיוחזר לצה"ל למיון מחדש.

התגובה, אגב, הוסרה בינתיים. כמו כן, בדף הפרופיל האישי של שפירו הופיעה תמונה בה הוא מחובק עם מפכ"ל המשטרה. בבדיקה נוספת עלה כי התמונה הוסרה אף היא בינתיים.

בפייסבוק הופצו גם תגובות נגדיות. כך לדוגמא, ה'עיתונאית נסרין סאלם' כתבה (הטעויות במקור. י.ק.) "יהודיות.... מכה את ערביה והנחיתה חיג'אב בלי סיבה בירושלים היום. איפה הדלוף היטר החזק ייחנך.... כמו זה...". התגובה הזו למשל, עד כה, לא זכתה לגינוי.
שוטר תגובה פייסבוק פיטורין סטטוסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד