י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

קרית יערים: שב"חים פרצו לחצר ביתו של האדמו"ר מבעלזא - ונעצרו

שני ערבים שב"חים העובדים בפרויקט בניה סמוך לדירת האדמו"ר מבעלזא בטלז-סטון - פרצו לחצר הבית • השניים נמלטו, אך נלכדו וזוהו באתר הבנייה • מעצרם הוארך עד לסוף השבוע

האדמו"ר מבעלזא
האדמו"ר מבעלזא

אתמול (ג) בשעות הצהריים - סמוך לשעה 13:15, הבחין עד ראייה במספר חשודים הפורצים לביתו של האדמו"ר מבעלזא בקריית יערים. עד הראייה שהיה גם עובד ביטחון, התקשר לקצין הביטחון של הישוב, וביחד עם אדם נוסף הם המשיכו לתצפת על הבית כדי לעקוב אחרי הפורצים.

לאחר מספר דקות החשודים הבינו ככל הנראה שהם התגלו, והם נמלטו לכיוון אתר הבנייה שבו הם עובדים, רכב ביטחון וניידת משטרה הגיעו למקום, ובסיועו של עד הראייה זוהו שני החשודים. במקביל, בבדיקה שנערכה במעונו של האדמו"ר - התברר שהוא אכן נפרץ.

שני החשודים הם פלסטיניים תושבי השטחים, וגדי זיתאוי בן 20 ועמאד אבריוש בן 23, השניים נחקרו, הודו שהם נמצאים בישראל שלא כחוק ושנכנסו לישראל דרך פרצות בגדר, ומסרו גם גרסאות סותרות לגבי מעשיהם זמן קצר לפני מעצרם.

האדמו"ר אינו מתגורר באורח קבע בבית. ולדברי אב הבית כבר מספר ימים לא היה שם.

השופטת עירית כהן, סגנית הנשיאה, סיכמה כי בחומר החקירה יש כדי לבסס חשד סביר כלפי החשודים. ולצורך השלמת החקירה היא האריכה את מעצרם של השניים עד ליום שישי.

מבית האדמו"ר מבעלזא נמסר כי בבית מותקנת מערכת אבטחה ממוחשבת מתקדמת, ומיד עם הכניסה לחצר הבית הוזנק למקום הקב"ט ומתנדבים נוספים. עוד בטרם הספיקו הפורצים להכנס לתוך הבית, הם שמעו רעשים מחוץ לגדר, ונמלטו.
בעלז אבטחה פורצים טלז סטון ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד