כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"מחאת הפסטה"

השבועונים שנתנו ביטוי הולם לגל עליית המחירים

מדור שבועי: 'בקהילה' קלע בדיוק להלך הרוח של הציבור | 'משפחה' ו'הדרך' הצליחו גם להביא דברים עסיסיים | 'העולם החרדי' ו'די וואך' התמודדו עם שבוע שקט בגזרת ה'בחצרות' | 'רגע' הביא סיקור ייחודי עם כותרת אידישאית ו'במה' סיקר דווקא את השלג בבורו פארק

השבועונים שנתנו ביטוי הולם לגל עליית המחירים
שבועונים פרשת תרומה צילום: עיבוד 'בחדרי חרדים'

השבוע נתחיל עם 'בקהילה' - השער משקף את הלך הרוח בציבור, בצורה הכי מדויקת. מספיק להעיף מבט על השער כדי להבין ש'בקהילה' מנצח השבוע את מתחריו בפער גדול.

'משפחה' - שער יצירתי כמיטב המסורת של 'משפחה'. גם נושאים חשובים שהעסיקו השבוע את הציבור - ארגון 'צהר' ותוכנת הריגול שהמשטרה עשתה בה שימוש באופן לא חוקי.

'הדרך' - השער משקף את האסטרטגיה של 'הדרך'; להבליט נושאים שמעניינים את הציבור אבל לא כאלה שתופסים את הכותרות הראשיות בשבועונים האחרים. שער יפה, נושא מעניין וגרפיקה שמתאימה לנושא.

'העולם החרדי' - השער מביא אמנם תמונה מרהיבה, אך מסקר נושא שלא ממש העסיק השבוע את הציבור.

'רגע' - שער מרענן שגם מביא נושא בלתי מסוקר בכותרת הראשית, עם מילים ביידיש המושכות את העין. גם "מחאת הפסטה" ופרישת היועמ"ש מקבלות סיקור בולט.

'די וואך' - תמונה של זקן אדמו"רי ארה"ב בשער, אך גם כאן, מדובר בנושא שלא ממש העסיק את הציבור.

'במה' - סופר 'במה' חזר מסופת השלגים בארה"ב עם גלריה מרהיבה מהשדרה הסואנת בבורו פארק והרב טוביה פריינד עם סיפורי הוד מהגר"מ שטרנבוך על החברותא עם הבית ישראל מגור זי"ע לרגל יום ההילולא.

 

שבועונים ביקורת עיתונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד