כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

פרשת ברנדט: שנתיים של הצקות לחרדית מאשדוד

לפני שנתיים החליטה אמה של אלכסנדרה ברנדט כי אשה חרדית שפגשה בחתונה היא בתה האובדת • "התייחסו לכך בגיחוך, אבל גילו הבנה למצוקה שלה" • "מקווים שהפרשה הסתיימה"

פרשת ברנדט: שנתיים של הצקות לחרדית מאשדוד

היום (ד) לאחר שהתקבלו תוצאות ה-DNA שהוכיחו מעבר לכל ספק, כי הצעירה החרדית מאשדוד אינה אלכסנדרה ברנדט שנעדרה לפני 19 שנה, מקווים בני משפחתה כי בכך תמה הפרשה.

מאז נחשפה הפרשה, סירבה האישה לשתף פעולה עם כלי התקשורת. בשבוע שעבר היא פנתה למשטרה והגישה תלונה על עיתונאים שהטרידו אותה ורבצו סמוך לביתה, לדבריה, הם מנעו ממנה להמשיך לנהל את שגרת חייה, כל זאת רק בשביל להוציא ממנה משפט או שניים.

האישה, תושבת העיר אשדוד, בשנות ה-30 לחייה, בת למשפחה ברוכת ילדים מהמרכז.

עיתונאי 'המודיע', ישראל הרשקוביץ, חשף הבוקר באתר 'אשדוד נט', כי המשפחה מתמודדת עם אמה של אלכסנדרה ועם טענותיה כבר שנתיים, אז השתתפה בחתונה של בני המשפחה ושם מצאת את האישה החרדית מאשדוד שלכאורה חשבה שהיא בתה הנעדרת.

עוד בנושא:
היום יוכיח הדי.אן.איי: החרדית מאשדוד היא הילדה שנעדרת כבר 19 שנה?
פרשת ברנדט: האימא של הצעירה מאשדוד נעלמה
סופית: הצעירה החרדית מאשדוד אינה אלכסנדרה ברנדט הנעדרת 19 שנה

"כולם התייחסו לכך בגיחוך, אך גילו הבנה למצוקה שלה", העיד הרשקוביץ. שנה לאחר מכן, כך על פי דבריו, התקיימה חתונה נוספת. "שוב היא טענה שזוהי בתה וכולם מנסים להסביר לה שזה תלוש מהמציאות - היות והם מכירים את האישה מיום היוולדה".

לפני שבועיים, הסיפור החל להסתבך. אמה של אלכסנדרה ובתה הגיעו לביתה של האישה מאשדוד. "היא טענה כי היא בתה ובמקום התפתחה מהומה, הוזמנה משטרה, והאישה החליטה לשים סוף לסיפור, לתת במשטרה דגימות DNA".

אך אז נוצרה בעיה. אמה של אלכסנדרה סירבה לתת דגימות שלה לבדיקה. "האישה נאלצה להמשיך לעמוד בעין הסערה מבלי שהיא כלל רצתה בכך".

אלא שהבוקר הגיעו תוצאות של אם האישה החרדית מאשדוד שהובילו לסוף הסאגה. בני המשפחה סיפרו כי מאז עלתה הפרשה לכותרות פעם נוספת, חייהם אינם חיים. "אנחנו מקווים כעת כי הפרשה תבוא לסיומה".
תעלומה שנתיים אלכסנדרה צעירה אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד