כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

פורים חב"די במספרים: רבע מליון משלוחי מנות

צעירי חב"ד מסכמים את קמפיין הפורים: רבע מליון משלוחי מנות חולקו על ידי מאות צוותים בכל רחבי הארץ • הרב אהרונוב: "שמחת פורים שלנו לא שלימה בלי כל זה"

פורים חב"די במספרים: רבע מליון משלוחי מנות

החב"דניקים מסכמים את הפורים: מאות צוותים של צעירי חב"ד חילקו ברחבי הארץ מאות אלפי משלוחי מנות לרגל חג הפורים. בין היתר חולקו משלוחי המנות לחיילי צה"ל, בתחנות המשטרה, במרכזים הרפואיים ובבתי הסוהר, כשהנוכחים זוכו בקריאת מגילת אסתר, ובאפשרות לקיים את מצוות משלוח-מנות.

לכל אלו נתלוו כמובן גם כמויות אדירות של שמחת חג במיטבה. בכל בתי הרפואה ובתי האבות, כמו גם בתאי המעצר, ניכרת היתה השמחה על פניהם של המשתתפים שנבצר מהם לחגוג את חג הפורים כבכל שנה. כשאלו הצטרפו לחב"דניקים המזמרים את שירי הפורים, ניכר היה כי לרגעים ספורים הם שכחו את המקום בו הם שוהים.

בימים שקדמו לפורים, עסקו מתנדבים רבים בהכנתם של המארזים ובשינועם לל-301 בתי חב"ד הפרוסים ברחבי הארץ, ושימשו כנקודות יציאה אל תושבי האזור.

"כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע לימד אותנו ששמחת פורים האישית שלנו לא יכולה להיות שלמה, כל זמן שיש יהודים שאין להם את היכולת לחגוג את פורים מסיבות כאלו ואחרות. לכן במהלך חג הפורים חתרנו למגע עם כמה שיותר יהודים הזקוקים לנו, כמו קשישים, נפגעי טרור, וציבור המאושפזים במרכזים הרפואיים', מסביר הרב יוסף אהרונוב, יו"ר צעירי חב"ד.

בנוסף למשלוחי המנות ערכו צעירי חב"ד קריאות מגילה המוניות ברחבי ישראל, ובמספר ישובים אף הוקמו "אוהלי קריאה" מיוחדים, שם ניתן היה לשמוע את קריאת המגילה בכל שעה מעשרים וארבע השעות של פורים.



























חבד צעירי פורים קמפיין משלוחי מנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד