י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"הגר"ע יוסף לא סולח ולא מוחל להן - על שבחרו במפלגת פ"ז"

שמונה בנות עלו לביתו של הגר"ע וביקשו להיכנס ולקבל מחילה על שבחרו במפלגת כח להשפיע של אמנון יצחק • הגר"ע סירב לראותן, ושלח מסר תקיף: "אני לא סולח ולא מוחל על כך, ולא רוצה לראות ולשמוע אותן" • הבנות יצאו בפחי נפש, ובבית הגר"ע מסבירים את הכאב על הקולות שאבדו

הגר"ע יוסף. צילום יעקב כהן
הגר"ע יוסף. צילום יעקב כהן

באחד העלונים המזוהים עם תנועת ש"ס והגר"ע יוסף - עלון 'אור יצחק', התפרסם השבוע סיפור שהתרחש במעונו של הגר"ע, ואשר אנשי ביתו ביקשו לפרסמו בעלון:

"שבוע שעבר באו אל לשכתו של מרן שליט"א שמונה בנות [לא נשואות] אשר ביקשו להיכנס אל הקודש פנימה", פותח העלון ומספר. "שאל המשב"ק ר' צבי מה אתם צריכים ממרן שליט"א".

"אנו באנו לבקש סליחה על אשר הצבענו למפלגת פ"ז של אמנון יצחק, ושמענו שמרן מאוד כועס על כך", ענו הבנות. "המשב"ק אמר להן אני אשאל את מרן ואענה לכן", ממשיך העלון.

"ומרן ענה לו כך: אמור להם אני לא סולח ולא מוחל על שבחרו במפלגת פ"ז, ואני לא רוצה לראות ולשמוע אותן. הבנות שמעו את הדברים, בכו, והלכו לביתן בפחי נפש".

מסיים העלון את הסיפור במסר חד מבית הגר"ע: "מרן כואב לו על אותם אלפי קולות שהלכו לפח זבל, במקום שהיו הולכים לכח התורה באמת. כעת כולם ראו כמה מרן צדק בכל מילה שדיבר בעניין".



אמנון יצחק בנות הגר''ע יוסף קולות מחילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 104 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד