ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

"השופט המכה": וינשטיין הורה לפתוח בחקירה

היועץ המשפטי לממשלה הכריע לטובת המלצת המשטרה, ובעד חקירתו של השופט החשוד בהכאת ילדיו • משרד המשפטים: "מביעים צער על כך שהטיפול התארך מעבר לנדרש

"השופט המכה": וינשטיין הורה לפתוח בחקירה

פרשת השופט שנחשד בהכאת ילדיו, הגיעה בשבוע האחרון ללשכת היועץ המשפטי לממשלה, על כל פרטיה.

במסגרת זו, הגיע מכתב מהמשטרה, כי עמדתה הייתה ונותרה שיש לחקור את השופט באזהרה. לעמדה זו צורף מכתב של גורמי הרווחה המעדכן לגבי מצבם הנוכחי של הילדים. נוכח אלה, קיים היועץ התייעצות בלשכתו לגבי המשך הטיפול בפרשה, ולאור תמיכת הפרקליטות בהמלצת המשטרה, ולאחר ששקל את מכלול נסיבות העניין, לרבות אלה הכרוכות בסיטואציה משפחתית מורכבת ורגישה זו, החליט היועץ המשפטי לממשלה להורות על חקירתו של השופט באזהרה.

הודעה על ההחלטה נמסרה גם לנשיא בית המשפט העליון.

בהודעת משרד המשפטים נמסר: "מבלי להיכנס לפרטי החקירה, מצאנו לנכון לציין, כי לחלק מן הפרסומים אשר פורסמו בפרשה זו בנוגע לאופי המעשים המיוחסים לשופט הנידון – אין בסיס בחומרי החקירה שנאספו עד כה".

"אשר לעיכובים שחלו בטיפול בפרשה, אנו מביעים צער על כך שהטיפול בנושא והבירורים השונים שהיועץ המשפטי ביקש לברר לצורך השלמת התמונה, התארכו מעבר לנדרש בעניין שכזה, בין היתר עקב תקלה משרדית. עם זאת, היועץ המשפטי סבר כי בפרשה משפחתית רגישה שכזו, ראוי לערוך השלמות ובירורים נדרשים, בטרם קבלת החלטה בנדון".
שופט חקירה משטרה יועץ משפטי פרקליטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד