י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

יאיר בושרי ( בי די פי השקעות נדל"ן) - תביעות על השקעה? לא אצלנו!

נעקצתם או קיבלתם תביעה מהשקעה בעסקת נדל״ן כושלת? - עם חברת בי די פי (BDP נדל"ן) של יאיר בושרי זה לא יקרה!

יאיר בושרי ( בי די פי השקעות נדל"ן) - תביעות על השקעה? לא אצלנו!
תביעה בבית משפט צילום: יאיר בושרי

הרבה מאוד ישראלים כבר מבינים שכדי להשיג תוצאות טובות בהשקעות נדל"ן ולהשיג תשואות טובות על הכסף שלהם בצורה הטובה ביותר, כדאי מאוד להשקיע אותו במקומות הנכונים. ישראלים רבים פונים בשנים האחרונות לחיפוש ואיתור אחר השקעות בחוץ לארץ, במדינות שונות כמו איטליה, יוון, ספרד וארצות הברית ומחפשים אחר הזדמנויות ועסקאות שיניבו רווחים גבוהים.

תביעות ועקיצות בהשקעות הנדל״ן? אפשר להמנע כך מציין יאיר בושרי, בעליה של חברת בי די פי (BDP) השקעות נדל"ן.

"עם עליית הונאות הנדל"ן, אנשים נעשים זהירים יותר לגבי ההשקעות שלהם. עם זאת, ישנן דרכים רבות להגן על עצמך מפני הונאה על ידי הרמאים הללו כדי לא להכנס לנושא תביעות" יאיר בושרי כך ציין.

שוק הנדל"ן נמצא בשינוי מתמיד וקשה לעמוד בקצב של כל השינויים. זו הסיבה שחשוב לחנך את עצמך כיצד להגן על עצמך מפני הונאות אלו. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, כגון בדיקת ביקורות ובקשת הפניות מאנשים שאתה סומך עליהם.

הונאות אלו עשויות להיראות כאילו הן אינן מזיקות, אך הן עלולות להפוך במהירות לסיוט פיננסי אם לא תנקוט באמצעי זהירות מראש.

שוק הנדל"ן הוא מקצוע צפוף וקל לרמאים להיכנס. להלן כמה דרכים שבהן תוכל להגן על עצמך מפני הונאה או תביעות מאת יאיר בושרי.

הצעד הראשון להגנה על עצמך מפני הונאות נדל"ן הוא לדעת מה אתה מחפש. חשוב לדעת מה שווי השוק של הבית שלכם, היכן נמצאות השכונות הטובות ביותר וכמה זמן אתם מתכננים לשהות באזור זה.

השלב הבא הוא חקר קונים פוטנציאליים לפני קבלת עסקה. כדאי לחקור את הרקע שלהם ולוודא שיש להם מוניטין טוב באזור שבו הם מוכרים. אם אין להם רקע מרשים, אולי שווה לחכות לקונה אחר שיבוא או לקחת את הזמן שלך לנהל משא ומתן על מחיר הנכס לפני קבלת הצעות כלשהן.

הונאת הנדל"ן היא סוג של הונאה שמבוצעת בדרך כלל בארצות הברית. לרוב מדובר במוכר שטוען שיש לו הזדמנות למכור נכס ברווח, אך המחיר גבוה משמעותית ממחיר השוק הרגיל.

ועדת הסחר הפדרלית (FTC) הצהירה כי "הונאות הנדל"ן נמצאות במגמת עלייה" וכי היא קיבלה תלונות רבות עליהן בשנים האחרונות.

ישנן דרכים רבות שבהן תוכל להגן על עצמך מפני הונאות נדל"ן, כולל בדיקה מול משרד התובע הכללי וביצוע מחקר על המוכר לפני קבלת החלטות לגבי רכישת נכס או לא.

רבים מאותם משקיעים מפחדים להיקלע לתוך עקיצה, רמאות או עסקת נדל"ן כושלת ולהפסיד את הכסף שלהם בשל חוסר הידע והניסיון. כדי להימנע מלהיקלע אל תוך עסקאות מהסוג הזה, וכדי להבטיח כי הכסף שהשקעתם לא יבוזבז לשווא, חשוב מאוד לפנות לאנשים הנכונים ולמי שמומחה בתחום של עסקאות נדל"ן בחוץ לארץ ובמדינות הספציפיות שבהן אתם מעוניינים להשקיע.

חברת BDP נדל"ן של היזם יאיר בושרי היא המקום בשבילכם כדי שתרגישו בטוחים ומוגנים ללא תביעות.

חברת בי. די פי השקעות נדל"ן בע"מ, בראשות יאיר בושרי, יחד עם הצוות המיומן והמנוסה מתעסקים כבר שנים רבות בהשקעות נדל"ן בעולם. כחלק מהתהליך והשירות שאנו מציעים עבור הלקוחות שלנו, בכל עסקה שאנו מובילים אנו מבצעים מחקר ואנליזה ברמה הגבוהה ביותר כדי להבטיח ללקוחותינו כי מדובר בעסקה אמינה ובטוחה להשקעה.

אנו עובדים יחד עם עורכי הדין המקומיים במדינה בה לקוחותינו מעוניינים להשקיע ובודקים את נתוני הפרויקט מתחילתו ועד סופו, אנו עובדים גם עם רואי החשבון המנוסים ביותר על מנת לוודא כי לפרויקט יש את המימון הראוי וכי כל האישורים הוסדרו מראש. אנו יודעים לצפות את הבעיות שעשויות להתעורר ולהימנע מהן בעת הצורך.

מחפשים הזדמנות להשקעה? פנו אלינו עוד היום, וצוות המומחים שלנו ישמח לסייע לכם לאתר את העסקה המתאימה ביותר עבורכם למשל בקפריסין.

תביעות השקעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד