י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מאבק הטלפון הכשר

ליצמן לשר הנדל: "זה לא עידוד תחרות - זה אינטרס רפורמי"

"האמת היא שמאחורי המילים של עידוד התחרות ושיפור השירות עומדים אינטרסים של רפורמים עויני הציבור החרדי". כך תקף ליצמן את שר התקשורת הנדל במליאה

ליצמן לשר הנדל: "זה לא עידוד תחרות - זה אינטרס רפורמי"
יעקב ליצמן / יועז הנדל צילום: יונתן זינדל/אריה לייב אברמס, פלאש 90

דקות לאחר שהכריז אתמול (רביעי) על רפורמה בעניין הקווים הכשרים, מה שלמעשה יפרק את הקומה הכשרה והציבור החרדי יישאר ללא ניידים כשרים, תקף חבר הכנסת יעקב ליצמן את שר התקשורת יועז הנדל והאשים אותו כי הוא פועל למען הרפורמים.

ליצמן אמר במליאת הכנסת בפני השר הנדל כי החלטתו להתערב ברפורמת הסלולר היא טעות קשה, "זו פגיעה קשה בציבור החרדי". לדברי ליצמן, "האמת היא שמאחורי המילים של עידוד התחרות ושיפור השירות עומדים אינטרסים של רפורמים עויני הציבור החרדי שמטרתם לשבור את חומות שהחרדים מעוניין להישמר בתוכו ולחשוף אותם לתכנים שאינם רצויים".

גם חבר הכנסת אורי מקלב תקף את השר הנדל והאשים: "במקום לדאוג לצרכים הצרכניים של מחזיקי המכשירים, במקום לדאוג לקליטה ואיכות שימוש למשתמשים אתה מתערב לנו בחינוך ילדינו". הוא תקף עוד את השר הנדל, "אתה מציג עצמו ואומר כשר אני כביכול דואג לרווחת הציבור החרדי אך כל מה שעומד נגד עיניך זה חינוך הציבור החרדי מחדש".

"מה אתה מתערב פה? אתה תגיד לנו מה טוב לנו ומה לא טוב לנו? כל מי ששומע זאת עומד נדהם מול ההתערבות הבוטה הזו", תקף עוד מקלב, שהאשים כי "הכוונה פה של הרפורמים היא מלחמה דת, הם מבינים את הפרצה הגדולה פה והם מנסים להחדיר זאת לתוככי הציבור החרדי"..

טלפון כשר הקומה הכשרה יועז הנדל יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד