י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"שווה לכל נפש"

המהלך חסר התקדים של 'אשפר': 100 מוצרי בשר ועוף במחירים הזולים ביותר

ב'אשפר' לא מפזרים סתם הבטחות לחלל האוויר, ועומדים מאחורי כל מילה, ואכן בשבועות האחרונים מאז נחנכה החנות החדשה, הופתעו הלקוחות הרבים שצבאו על החנות, לגלות כי למרות השדרוג המקיף של החנות – המחירים דווקא ירדו ובצורה משמעותית. כך בלי יותר מדי רעש, המחירים פשוט 'נחתכו' באופן חסר תקדים

המהלך חסר התקדים של 'אשפר': 100 מוצרי בשר ועוף במחירים הזולים ביותר
חנות אשפר צילום: יח"צ

העובדים בטרקלין הבשר המפואר של 'אשפר' כבר התרגלו בשבועות האחרונים לשמוע את השאלה החוזרת ונשנית מלקוחות מופתעים שמתקשים להאמין למראה עיניהם, "סליחה, זה באמת המחיר?" כן, כן זה באמת המחיר, וזו לא טעות, זו מדיניות, המדיניות עליה הכריזו ראשי חברת הבשר 'אשפר' – להעניק את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים הזולים ביותר. זו לא סיסמה – זו מציאות.

כבר עם השקת החנות החדשה והמפוארת, השוכנת ברחוב שלמה המלך 17 בבני ברק, התחייבו ראשי חברת 'אשפר' באופן פומבי כשהצהירו כי המוצרים בחנות יהיו במחירים הנמוכים ביותר.

ב'אשפר' לא מפזרים סתם הבטחות לחלל האוויר, ועומדים מאחורי כל מילה, ואכן בשבועות האחרונים מאז נחנכה החנות החדשה, הופתעו הלקוחות הרבים שצבאו על החנות, לגלות כי למרות השדרוג המקיף של החנות – המחירים דווקא ירדו ובצורה משמעותית. כך בלי יותר מדי רעש, המחירים פשוט 'נחתכו' באופן חסר תקדים.

כעת מעלים ב'אשפר' שלב, ומכריזים על מבצע שלא היה כדוגמתו, לא פחות מ-100 (כן, מאה, קראתם נכון) מוצרי בשר ועוף איכותיים, במחירים ללא תחרות. אלו מוצרים? בשביל זה תצטרכו לבקר בחנות, כי מדובר במגוון רחב של המוצרים המבוקשים ביותר.

"המטרה שלנו הייתה תמיד להביא בשר איכותי במחיר שווה לכל נפש", אומרים ראשי חברת הבשר 'אשפר'. "בימים אלו, עם השקת החנות החדשה והמיוחדת, וכאשר מאידך המצב הכלכלי מכביד מאוד על כל אחד ובפרט על משפחות בני התורה ומשפחות ברוכות ילדים, החלטנו לעשות מעשה ולהכריז על מבצע נרחב ומקיף באופן חסר תקדים – לקחנו 100 מוצרים שונים, שכולם קונים וצורכים אותם, והורדנו לכולם את המחירים באופן רוחבי ומשמעותי. אנחנו מזמינים כל אחד ואחד להיכנס לטרקלין הבשר ברחוב שלמה המלך 17 בבני ברק ולהתרשם מהמגוון, מהאיכות, מהשירות וכמובן מהמחיר שיישאר אתכם פעורי פה, בהתחייבות".

בטרקלין הבשר של 'אשפר' תוכלו למצוא את מוצרי הבשר והעוף המשובחים והאיכותיים, במגוון נרחב של הכשרויות המהודרות ביותר: בד"ץ נווה ציון בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א, בד"ץ שארית ישראל, בד"ץ העדה החרדית, רבני העיר בני ברק הגרחי"א לנדא והגרש"צ רוזנבלט, בד"ץ הרב רובין ועוד, כך שכל אחד יכול למצוא את הנתח שהוא אוהב בכשרות המהודרת שהוא חפץ בה, על פי כל החומרות וההידורים.

אשפר בשר מבצעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד