כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אחוזה בודדה ושוממה

משפחת בן לאדן הורידה במחיר, אך אין קונים

איש אינו חושק באחוזת 'בל-אייר' של משפחת אוסמה בן לאדן - אפילו לאחר הורדת המחיר בשני מיליון דולרים. הנכס מכיל שבעה חדרי שינה וחמישה חדרי רחצה, אולם מדובר בנכס ישן שזקוק לשיפוצים

משפחת בן לאדן הורידה במחיר, אך אין קונים
בן לאדן צילום: Abed Rahim Khatib / Flash 90

שישה חודשים מאז אחוזת בל-אייר בבעלות אחיו של אוסמה בן לאדן, איברהים בן לאדן, יצאה לשוק האחוזות תמורת 28 מיליון דולר, ועד השבוע איש לא הגיש הצעה לקנות, גם כשהמחיר ירד בשני מיליון דולרים.

וזאת, למרות המיקום המעולה שלו, במרחק הליכה ממלון בל-אייר המפורסם בלוס אנג'לס, קליפורניה, עדיין אין לקוחות. האחוזה הנטושה בת שבעה חדרי שינה וחמישה חדרי רחצה, ירדה במחיר של שני מיליון דולר, כך עולה מהרישום באתר המכירות.

הנכס, הממוקם על יותר משני דונם, מוצע כעת במחיר של 26 מיליון דולר. איברהים, בעל הנכס במשך כמעט ארבעה עשורים מאז 1983, נטש את הבית בעקבות פיגועי 11 בספטמבר, אותם הוציא לפועל אחיו ב-2001, בהם נהרגו 3,000 אמריקאים.

המראה החיצוני של הבית בצבע ורוד, אך מצבו מדרדר. על החלונות הוצמדו לוחות עץ כדי למנוע מגנבים לפרוץ פנימה. כל רוכש פוטנציאלי לא יצטרך רק להוציא סכום נכבד עבור הבית אלא עוד מיליונים עבור שיפוצים.

המקום נבנה בשנת 1931, במשרדי הרישום צוין שהמחיר מבוסס על ערך קרקע בלבד ומיקום, והבית "מוכן לשיפוץ מחדש, הבעלים לא היה כאן יותר מ-20 שנה". למרות מצבו הירוד, עצי דקל ממשיכים לשרוד, ובריכת השחייה והספא נראים מטופחים היטב.

איברהים, אחיו למחצה של אוסמה, הוא אחד מ-56 ילדים שנולדו לאיל הבנייה הערבי הסעודי מוחמד בן עוואד בן לאדן, שהיו לו 22 נשים. מוחמד שימש כראש השבט המולטי-מיליארדר בן לאדן, משפחה בעלת קשרים עסקיים ארוכי שנים עם בני המלוכה של סעודיה.

לאחר פיגועי ה-11 בספטמבר, איברהים, נסע לחו"ל, ולא חזר לארה"ב, מחשש ששם משפחתו 'בן לאדן' יביא לו צרות.

אוסמה בן לאדן מכירת נכס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד