י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מזעזע להקשיב לו"

הודעות מזעזעות לרב: "זבל יהודי, קפטן אפרטהייד"

רב ממלבורן שבאוסטרליה שהעדיף להישאר בעילום שם, קיבל שתי הודעות קוליות לטלפון האישי שלו שכללו נאצות קשות ואנטישמיות. "אשתי הייתה בהלם ומזועזעת והיא חוששת לביטחוננו האישי"

הודעות מזעזעות לרב: "זבל יהודי, קפטן אפרטהייד"
אילוסטרציה צילום: pixabay

רב ממלבורן שבאוסטרליה, נותר בהלם לאחר שקיבל שתי הודעות קוליות פוגעניות ומלאות שנאה בטלפון הנייד שלו.

אלמוני שהתקשר אליו השאיר הודעות נאצה. את ההודעה הראשונה הוא פתח ב"שלום זבל יהודי, אני רק רוצה לברך אותך על המיתוג החדש שלך, קפטן אפרטהייד, כי ככה אנשים יהודים הולכים לקבל את השם".

הוא המשיך: "ובכן, כך אתה מתייחס לשכנים שלך. כך ישראל תיזכר מעכשיו ועד סוף הימים, בגלל האפרטהייד, כי אתם מתייחסים נורא לאנשים האלה (לפלסטינים) ללא סיבה". כך דווח אתר CJN.

על פי הדיווח, המתקשר האלמוני העלה האשמות נוספות על היחס של ישראל לפלסטינים, ואז הוסיף מילים קשות שלא ראויות לעלות על הכתב, והמשיך עם "שלום, מזל טוב על תווית האפרטהייד".

בתא הקולי השני שהשאיר לרב עשר דקות מאוחר יותר כללו נאצות. המתקשר התגרה ברב באומרו, "לא הייתי בטוח לגבי השם הזה, אני מניח שזה הרב אפרטהייד מעתה ואילך", ואז הפציר בו "לזרוק את הדת הזאת". וכינה את הדת "משהו שהומצא לפני מיליון שנים על ידי עבריינים". הרב שביקש להישאר בעילום שם, אמר לאתר AJN, כי אשתו הייתה איתו כשהאזינו להודעות, וכמוהו, "היא הייתה בהלם ומזועזעת והיא חוששת לביטחוננו האישי".

"זה היה מזעזע להקשיב לו", אמר הרב. "כשאתה שומע את האנטישמיות שבדבר אתה מבין שזה לא היה רק ​​אפרטהייד וישראל, אלא זה היה ממוקד לאנטישמיות". הרב, נכד לניצולי שואה, וממשפחתם נרצחו 17 איש על ידי הנאצים, הרב אמר: "הנה אנחנו כמעט 80 שנה אחרי, אתה צריך לשאול את השאלה האם השתנה הרבה או לא, הנה זה 2022 ואנשים הפיצו תוכן כזה".

אפרטהייד נאצות תקיפת רב מלבורן אוסטרליה חרדים מלבורן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד