ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"לא באכיפה ולא בכפייה"

עוד קמפיין במגזר: כך תשמרו על השגרה בצל הקורונה

קמפיין חדש שעלה הבוקר בתקשורת החרדית מטעם מטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות, מתפרסם תחת הכותרת 'האחריות מחייבת', בו נכתב בין היתר: "שמירה על שגרה לצד המגיפה מחייבת אותנו לגלות אחריות. זו לא אכיפה ולא כפיה, זה אני, והבריאות שלי. אני והאחריות שלי על סביבתי" 

עוד קמפיין במגזר: כך תשמרו על השגרה בצל הקורונה
מתחם חיסונים לקורונה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לצד האופטימיות והתקווה כי נתוני התחלואה יוסיפו לרדת, מטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה והמטה החרדי של משרד הבריאות מעלים קמפיין נוסף בשרשרת הקמפיינים ששוטפים את רחובות הציבור החרדי, שמטרתו לשרטט את השגרה החדשה והדרך שלנו לשמור עליה: בדיקות, מסיכות, חיסונים והגנה על המבוגרים.

בקמפיין החדש שעלה הבוקר בתקשורת החרדית תחת הכותרת 'האחריות מחייבת' נכתב: "שמירה על שגרה לצד המגיפה מחייבת אותנו לגלות אחריות. זו לא אכיפה ולא כפיה, זה אני, והבריאות שלי. אני והאחריות שלי על סביבתי".

"להתחסן, לעטות מסיכה בחלל סגור, להיבדק במקרה של חשיפה למאומת, או בהופעת תסמינים – זו אחריות. להגן על האוכלוסייה הבוגרת, זו אחריות. כך חונכנו, וכך אנחנו נוהגים. בדיקות, מסיכות וחיסונים מצילים חיים. באחריות."

אבי בלומנטל, מנהל מטה ההסברה החרדי: "מעבר לחובה החוקית, עטיית המסכה הינה חובה מוסרית שלנו כלפינו וכלפי הסובבים אותנו. ׳האחריות מחייבת׳ היא סיסמה חרדית מוכרת שנכונה גם להתנהלות בשגרה לצד המגפה״.

הקמפיין האמור מתפרסם במגוון פלטפורמות, כגון - רדיו, עיתונות, לוחות מודעות, אתרים וכן הלאה. 

קורונה אומיקרון משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד