ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"מתון וריאליסט"

הפרשן: המתקפה של דרעי תעלה לו ביוקר

הפרשן אמנון אברמוביץ' טוען כי המתקפה של דרעי נגד מערכת המשפט יממה לאחר אישור עסקת הטיעון בעניינו, עלולה לפגוע בסיכוייו להתמנות לשר בעתיד במידה ויבקש לשוב. הוא גם מחמיא ליו"ר ש"ס: "אם אני צריך לבחור חבר לקבינט מדיני ביטחוני, אני לא לוקח מהעבודה, לא ממרצ, רק את אריה דרעי"

הפרשן: המתקפה של דרעי תעלה לו ביוקר
דרעי בבית המשפט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרשן 'חדשות 12' התייחס בסוף השבוע לעסקת הטיעון שנחתמה עם חכ"ל אריה דרעי - ואושרה השבוע בבית המשפט, והסביר מדוע דרעי שגה קשות במתקפה שלו נגד מערכת המשפט, יממה אחרי אישור הסדר הטיעון. לדברי הפרשן, המתקפה הנמהרת עלולה לעלות לדרעי בתפקיד שר בעתיד.

"אם אני צריך לבחור חבר לקבינט מדיני ביטחוני, אני לא לוקח מהעבודה, לא ממרצ, רק את אריה דרעי", פתח הפרשן עם מחמאה מפתיעה על יו"ר ש"ס. לדברי אברמוביץ', "ממלחמת המפרץ ועד שומר החומות לא היה מתון וריאליסטי יותר מדרעי, וכשהוא לא היה בממשלה אלא אלי ישי היה שם, וניסו לגייס את הרב עובדיה זצ"ל לתמוך בתקיפה באיראן, מי שלחש על אוזנו את הדברים הנכונים היה אריה דרעי".

בהתייחסו לעסקה אמר כי "עורך הדין נבוט תל-צור הוציא לו עסקה מופלאה". לדבריו דרעי עמד בבית המשפט ונטל אחריות מלאה והדגיש כי הוא אומר את הדברים מרצונו החופשי ועורך דינו אף הוסיף בפני בית השפט כי אישור ההסדר מחזק את האמון של הציבור בשלטון החוק.

"ושקעה השמש וזרחה השמש", אומר אברמוביץ' בציניות אופיינית, "ודרעי התהפך לחלוטין". הפרשן מספר כי אחד ניגש אל דרעי ושאל אותו "מה עשית?! הרי לא על הנאום הזה סיכמת עם הסנגור שלך". דרעי השיב "תבין, יש לי ציבור".

פרשן 'חדשות 12 טוען כי דרעי טעה כשתקף את מערכת המשפט השבוע לאחר אישור ההסכם, במקרה ובעתיד ירצה לשוב לכהן כסף וסוגיית הקלון תגיע לבית המשפט, שלא ישכח את המתקפה.

הסדר טיעון אמנון אברמוביץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד