י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אולי זה אתה

פרס היסטורי בישראל: זוכה יחיד גרף 80 מיליון ש"ח

לאחר חמש הגרלות לוטו שקיים מפעל הפיס, שבהן לא נמצא אדם שהצליח לגרוף את הפרס הגדול אי פעם, לבסוף זה קרה, כשמנחש בודד קטף את 80 מיליון השקלים בדאבל לוטו ובכך הפך לזוכה בפרס המקסימלי שחולק אי פעם

פרס היסטורי בישראל: זוכה יחיד גרף 80 מיליון ש"ח
דוכן פיס. אילוסטרציה צילום: Liba Farkash/Flash90

בסוף זה קרה. אחרי 5 הגרלות רצופות שבהן לא נמצא זוכה בפרס הראשון, אמש (מוצאי שבת) נרשמה היסטוריה כשאדם יחיד הצליח לגרוף לעצמו את הפרס הגדול בתולדות מפעל הפיס, שעמד על סכום של לא פחות מ-80 מיליון ש"ח.

הזוכה המאושר הצליח לנחש את כל ששת המספרים + המספר החזק באופן מדויק בטופס דאבל לוטו ששלח, דבר שזיכה אותו בפרס הראשון, כשלמזלו הרב אף לא נאלץ לחלוק את הפרס עם זוכה נוסף, עקב העובדה שהוא היה היחיד שהצליח לנחש את המספרים בהגרלה.

יש לציין שהפרס הגדול ביותר עד כה שלקח מנחש בודד עמד על 76 מיליון שקל, זכייה שהתרחשה בחודש מאי 2021. כעת יגיע מנחש אחד בקרוב לבית מפעל הפיס לאסוף את המיליונים ויכנס להיסטוריה כאדם שקטף את הפרס הגדול ביותר שנלקח אי פעם בתולדות מדינת ישראל.

המספרים שעלו בגורל בהגרלה מס' 3436 של מפעל הפיס הינם:

36 32 30 16 07 06 המספר החזק: 3

סך כל הפרסים שחולקו בהגרלה: 97,008,532 ביניהם 2 זוכים בהגרלת האקסטרה בסך 60,000₪ ופרס שני לאדם שניחש את ששת המספרים בהגרלת הלוטו הרגילה אך פספס את המספר החזק - עובדה שזיכתה אותו בסכום של 750,000₪.

לוטו מפעל הפיס זכיה בלוטו זכיה בפיס היסטוריה הגרלת הלוטו הגרלת הפיס 80 מיליון דאבל לוטו זוכה בלוטו חרדי זכה בלוטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד