י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הפרסים מתרברבים

איום איראני: "הטילים יכולים לכוון לכל מקום באירופה"

עורך עיתון הפועל בחסות המנהיג העליון של הרפובליקה האסלאמית, אומר שהטילים המדויקים של איראן יכולים להגיע לכל מקום באירופה

איום איראני: "הטילים יכולים לכוון לכל מקום באירופה"
אילוסטרציה צילום: pexels

חוסיין שריאטמדארי, שעיתונו 'קאיהאן' משקף את דעותיו של המנהיג העליון עלי חמינאי, נאם ביום חמישי באירוע בחמאדן, צפון מערב איראן, לציון המהפכה האסלאמית ב-1979.

עורך העיתון אמר כי פעם איראן הייתה חלשה אבל עכשיו היא חזקה וכל אירופה נמצאת בטווח הטילים המדויקים שלה.

הוא הוסיף, כי קיים קרב מתמיד בין הרפובליקה האסלאמית, המייצגת את "האסלאם האמיתי" לבין "התנשאות של ארצות הברית", שיכולה להסתיים רק "אם ממשלת איראן תוותר על האיסלאם או על 'יהירותה' של ארה"ב", כך דווח אתר Iran International.

במהלך הימים האחרונים, בזמן שהמשטר האסלאמי חוגג את יום השנה למהפכה שלו, גורמים איראנים אחרים השמיעו גם הערות שנויות במחלוקת.

מפקד משמרות המהפכה, חוסיין סלאמי, הידוע בהתבטאויות המוזרות שלו, אמר ביום שישי "אף מעצמה עולמית לא מסוגלת להתעמת עם האומה האיראנית".

מוקדם יותר השבוע, כאשר ראש הגרעין לשעבר פרידון עבאסי קרא לארה"ב להכיר רשמית באיראן כמעצמה עולמית, גולשים ברשתות חברתיות לעגו לו בכך שכינו את דבריו "התפארות הזויה" והגיבו: "איך יכולה מדינה שהתקציב הצבאי שלה קטן יותר מ-0.5% משאר העולם ואין לו חיל אוויר, כוח ימי המתאים לאוקיינוס ואינו יכול לקיים עסקאות פיננסיות עם העולם להיות מעצמה עולמית?"

באמירה "מעניינת" נוספת, אמר גנרל משמרות המהפכה, אחמד זולגדר, האחראי על הביטחון של הבירה טהראן, כי הוא יודע שהאמריקאים מאמינים שלשיעים יש גן בגוף, מה שמגביר את הקנאות שלהם וארצות הברית מעוניינת להחדיר את הגן הזה לתוך גופת חייליו.

הגרעין האיראני האיום האיראני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד