י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הלך לעבודה כרגיל

גרף 80 מיליון ש"ח לבדו: הזוכה בלוטו מדבר לראשונה

ישראלי מהמרכז שמילא לראשונה טופס לוטו עשה היסטוריה וגרף לכיסו לא פחות מ-80 מיליון שקלים. האיש בשנות ה-30 לחייו, נשוי ואב ל-3 ילדים מאזור המרכז וכעת הגיע לבית מפעל הפיס ע"מ לאסוף את כספי הזכייה

גרף 80 מיליון ש"ח לבדו: הזוכה בלוטו מדבר לראשונה
הזוכה המאושר צילום: מפעל הפיס

אדם יחיד הצליח לגרוף אמש (מוצאי שבת) את הפרס הראשון בהגרלת מפעל הפיס שעמד על סכום של לא פחות מ-80 מיליון ש"ח.

כעת הגיע הזוכה לבית מפעל הפיס לקבל את הסכום הגבוה ביותר שחולק אי פעם בהגרלה בישראל כאמור – 80 מיליון שקלים.

הזוכה, גבר בשנות ה-30 לחייו, תושב אזור המרכז, נשוי ואב לשלושה ילדים, שותף בעסק בתחום האסתטיקה סיפר כי אינו משתתף בהגרלת הלוטו באופן קבוע, ולמעשה הפעם הראשונה בה השתתף הייתה בחודש ינואר, כשהפרס הגיע לסכום המקסימלי בסך של עד 80 מיליון ₪ בדאבל לוטו.

למרות הזכייה העצומה, הלך היום לעבודה כרגיל, וזאת לפני שהגיע לפדות את הפרס הגדול. לאחר שראה ושמע את ההתרחשויות בתקשורת במהלך היום, הגיע שמח ונרגש לבית מפעל הפיס לפדות את זכייתו.

הזוכה סיפר: "ראיתי פרסומות בטלוויזיה וגם בתחנות הפיס שהפרס מאוד גבוה והחלטתי, בפעם ראשונה בחיי, למלא טופס לוטו. לא הכרתי את חוקי ההגרלה ובדוכן הסביר לי הזכיין שאני צריך לבחור שישה מספרים ועוד מספר חזק אחד בכל טבלה. הייתי קצר בזמן, והמצאתי לעצמי 'שיטה' זריזה, בה אני מסמן בטופס רק את המספר החזק ונותן למכונת הלוטומט לבחור את יתר המספרים עבורי בטבלה". 

"לא ממש יודע מה עשיתי", סיפר הזוכה הנרגש, "אבל מה שבטוח שזה עבד! בהגרלה הראשונה הלוטומט ניחש עבורי 4 מספרים, בהגרלה העוקבת הלוטומט ניחש 5 מספרים. הרגשתי עמוק בלב שהמזל ממש מעבר לפינה, ושאם אמשיך, יש מצב שאוכל לזכות אף בפרס הראשון. פיתחתי עם עצמי דפוס, שמיד לאחר ההגרלה אני נכנס לאתר מפעל הפיס לבדוק את הטופס".

ואכן, מיד לאחר שידור ההגרלה, גלש הזוכה לאתר מפעל הפיס. "ברגע שראיתי את המספרים הזוכים הם היו לי 'מוכרים'. הרגשתי מעין 'אור' כזה, שאני לא יכול להסביר. ישר במבט חטוף מול הטופס הבנתי שהפעם אני מחזיק ביד טופס שזכה בפרס הראשון".

השעה הייתה שעת לילה מאוחרת, והזוכה העיר מיד את אשתו על מנת לעדכן אותה בבשורה המשמחת. "לחשתי לאשתי באוזן שנראה לי שאנחנו זכינו בלוטו. ככה הערתי אותה מתוך שינה עמוקה. היא בהתחלה לא הבינה וכמובן שמאוד שמחה. למרות השעה המאוחרת התקשרתי מיד לבני המשפחה הקרובים על מנת לשתף אותם. לא עצמתי עין. האדרנלין בגוף לא אפשר לי להירדם. אשתי ואני ישבנו בסלון עד שש לפנות בוקר ושוחחנו והדבר הראשון שהחלטנו הוא להעניק חלק מכספי הזכייה במתנה להורים ולאחים שלנו. אחר כך נחליט לגבי ההמשך".

כשנשאל הזוכה מה בכוונתו לעשות עם כספי הזכייה, ענה: "לא חסר לנו שום דבר בחיים. פיתחתי קריירה שמפרנסת היטב את משפחתי ויש לנו אורח חיים שאנחנו מסופקים בו. מה שכן, תמיד אפשר טיפה לשדרג את מה שיש ומה שבטוח הוא שכרגע נבטיח את עתיד הילדים והמשפחות שלנו".

 

 

 

 

 

 

 

טופס לוטו דאבל לוטו לוטו מפעל הפיס 80 מיליון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד