כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הממשלה הכריעה

יבוטל התו הסגול במתחמי המסחר והקניונים

הממשלה אישרה היום את ביטל מתווה התו הסגול במתחמי המסחר ובקניונים החל מיום חמישי הקרוב | כמו כן אישרה הממשלה את הארכת השימוש בפיקוח טכנולוגי, המכונה 'הסכמון' ומופעל על יישם הבידוד בקרב חוזרים לישראל 

יבוטל התו הסגול במתחמי המסחר והקניונים
קניון בירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בהמשך לעדכון מתווה התו הירוק: הממשלה אישרה היום (ראשון), בישיבתה השבוע, את ביטול מתווה התו הסגול במתחמי המסחר ובקניונים. מרגע ביטולו ביום חמישי הקרוב לא תהיה הגבלה יותר על מספר הנכנסים בו זמנית לקניונים ומתחמי המסחר, וכן לחנויות.  

בהתאם להחלטת ועדת החוקה של הכנסת, ההחלטה תיכנס לתוקף ביום חמישי, 10 בפברואר 2022, בחצות הלילה שבין יום רביעי ליום חמישי. 

לפי ההחלטה שהתקבלה, החל מחמישי מתחמי המסחר לא יידרשו יותר להתנות את כניסת הלקוחות - על פי יחס תפוסה של 1:15 אדם אחד לכל 15 מטרים רבועים, אלא כל הרוצה יוכל להיכנס, ללא קשר למספר הלקוחות השוהים במקום. 

עוד תתבטל בחמישי, ההוראה כי מפעיל קניון יידרש להקצות סדרנים מטעמו אשר יביאו לידיעת השוהים במקום את ההנחיות ויסבו את תשומת ליבם לחובת שמירת ההוראות. וכן הלאה. 

בתוך כך, אישרה הממשלה הבוקר, את הארכת השימוש בפיקוח טכנולוגי (הסכמון) על יישום הבידוד בקרב חוזרים לישראל, עד ליום רביעי, ה-9 במרץ 2022, ו' באדר ב' תשפ"ב.

 

תו סגול ישיבת הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד