י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הוחלף תוך שניות

במהלך השידור: המגיש חש ברע ופונה לביה"ח

מגיש "חדשות היום", אלמוג בוקר, פונה היום (ראשון) לבית החולים במהלך השידור החי בערוץ 13, העיתונאי לא חש בטוב ובמהלך הפסקת הפרומו ביקש מעמיתו מתן חודורוב להחליפו בתוכנית

במהלך השידור: המגיש חש ברע ופונה לביה"ח
אלמוג בוקר צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

העיתונאי והמגיש אלמוג בוקר פונה לפני זמן קצר (ראשון) לבית החולים לאחר שחש כאבים עזים במהלך שידור התוכנית. העיתונאי הוחלף תוך שניות עם הפרשן הכלכלי מתן חודורוב.

בוקר, שהיה תוך כדי שידור התוכנית "חדשות היום" אמר לצוות התוכנית כי הוא חש כאבים עזים בבטנו ואינו מסוגל להמשיך בהגשה. הוא פונה לבית החולים.

הערוץ יצא להפסקת פרומו, וכשחזר ממנה מצאו הצופים את מתן חודורוב ממלא את מקומו של בוקר, שהסביר לצופים כי חלק מהראיונות הוקלטו מראש, ולכן במהלך חלק מהם הפנייה של הכתב היא לאלמוג ולא לחודורוב, שהנחה בפועל את השידור.

חודורוב סיפר לאחר האירוע כי מתחילת השידור אלמוג לא חש טוב, ובמהלך הפרומו הוא ביקש ממנו למלא את מקומו כדי שיוכל לקבל טיפול רפואי. "עדכנתי את הצופים במצב והמשכתי להגיש את התוכנית עם הראיונות והאורחים שלו" סיפר חודורוב. 

עוד הוסיף כי זה בהחלט "לא אירוע שגרתי בטלוויזיה, "אבל הכי חשוב לי לאחל התאוששות מהירה ובריאות שלמה לאלמוג היקר - כולנו מצפים לשובו אל האולפן."

כארבע שעות אחרי, צייץ אלמוג בוקר בחשבון הטוויטר והרגיע את עוקביו הנאמנים: "תודה רבה לכולם ומצטער שלא עונה. עם כאבים, אבל בידיים טובות בבית חולים ברזילי".

חדשות מגיש התמוטט שידור חי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד