כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"ממשלה פרוגרסיבית"

שדולה נגד הרפורמות והשינויים בדת: "לצמצם את הפגיעות"

בעקבות התוכניות בענייני דת-ומדינה והרפורמות בגיור ובכשרות, בכנסת מקימים שדולה למען "הזהות היהודית", שתורכב מכל סיעות האופוזיציה למעט 'הרשימה המשותפת' - כדי לצמצם לדבריהם את הפגיעות בזהות | יו"ר השדולה: "אחדות גדולה של כוחות רבים; היא נציגתם של מיליוני אזרחים"

שדולה נגד הרפורמות והשינויים בדת: "לצמצם את הפגיעות"
הדס פרוש

במשכן הכנסת ישיקו מחר (שני) שדולה נגד הרפורמות והמהלכים של הממשלה בענייני דת-ומדינה, אלה שכבר בוצעו ואלה שמתוכננים על ידי גורמים בה, שלדברי יוזמי השדולה פוגעים בזהות היהודית.

השדולה, אותה מקים יו"ר מפלגת 'נעם', חבר הכנסת אבי מעוז מ'הציונות הדתית', תורכב מכל סיעות גוש האופוזיציה, מ'יהדות התורה' ועד 'הליכוד' וחבר הכנסת עמיחי שיקלי, והיא תתכנס בפעם הראשונה מחר. בכינוס ישתתפו גם נציגים של ארגונים כמו 'חותם', 'פורום הארגונים למען המשפחות' וליב"ה.

חבר הכנסת אבי מעוז. צילום: דוברות הכנסת

חבר הכנסת מעוז, יו"ר השדולה, טוען כי הסיבה להקמת השדולה היא כי "הממשלה הפרוגרסיבית שקמה פוגעת שוב ושוב בצביונה היהודי של מדינת ישראל". לדבריו, "מדובר באחדות גדולה ומרשימה של כוחות רבים - מתוך הכנסת ומחוצה לה - שמתכוונים לשלב ידיים ולפעול יחד למען זהותה היהודית של המדינה".

"אני מאמין שהשדולה החדשה תביא לשילוב כוחות אמיתי, והיא תהיה נציגתם של מיליוני אזרחים שזהותה היהודית של מדינת ישראל חשובה להם", טוען חבר הכנסת מעוז ומסיים ומקווה כי השדולה תצליח "לצמצם את הפגיעות בזהות היהודית".

אבי מעוז עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד