כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תפילות בעולם החסידות

הרבי על אחיו שחלה: "הלב שבור כמו חרס הנשבר"

מצב בריאותו של הרבי מויז'ניץ לונדון, מעורר דאגה בעולם החסידות בכלל ובחצרות ויז'ניץ בפרט. הערב ייערך כינוס המוני בניו ג'רזי לכלל חסידי ויז'ניץ • 'בחדרי חרדים' מביא הקלטה מדברי אחיו הרבי מויז'ניץ בית שמש שמעורר את הציבור להתפלל לרפואת אחיו 

הרבי על אחיו שחלה: "הלב שבור כמו חרס הנשבר"
האדמו"ר מויז'ניץ לונדון צילום: די וואך

בעולם החסידות נמשכות התפילות לרפואתו השלמה של האדמו"ר מויז'ניץ לונדון, רבי דוד בן סימא מירל, שחלה ל"ע וצפוי לעבור טיפולים בתקופה הקרובה, בשבת האחרונה לא יצא הרבי לתפילות למעט לסעודה שלישית, והחסידים עברו לאמירת גוט שאבעס. 

בחצרות ויז'ניץ נישאו תפילות לרפואתו. הרבי מויז'ניץ הורה בערב שבת לומר 15 פרקי תהילים לרפואתו, הרבי מויז'ניץ ממונסי ביקש בסעודה שלישית מהחסידים שיקבלו על עצמם קבלות טובות לזכותו. כך גם הרבי מפשעווארסק ערך בשבת 'מי שבירך' מיוחד לרפואתו. 

אחיו האדמו"ר מויז'ניץ בית שמש נסע ביום חמישי לאתרא קדישא מירון ונשא דברי חיזוק לרפואתו בפני כמה מהחסידים ופרץ בבכי: "כולם יודעים שאחינו רבי דוד בן סימא מירל הרבי מלונדון שליט"א, צריכים להתפלל עליו שיהיה בריא, ברצוני לספר לכם סיפור שהיה בפראג בעת שגזרו גזירה על הילדים היהודים, היהודים החליטו לשלוח שליח שיפנה למלך בכדי שיואיל בטובו לבטל את הגזירה, השליח הגיע למלך והחל לצעוק, שאל אותו המלך למה אתה צועק זה לא דרך ארץ, ענה האיש למלך, כאשר קול אחד צועק בלבד זה אמנם בשקט, אבל היות ואני שליח של כולם, אני מדבר בשביל כולם, שליח של כל תושבי העיר, ולכן נראה שאני מדבר בקול, בגלל שאני שליח של כולם, זה קול של הרבה אנשים, אם הייתי מדבר בשביל עצמי הייתי מדבר בשקט".

"אבינו זצ"ל היה אומר שגם אצל משה רבינו, רואים שהיא אמרה "מילדי העברים זה", והתכוונה לומר שהבכי של התינוק זה בשביל כל ילדי העברים, בכי של כל הילדים הם צועקים, הרבה אנשים בוקעים רקיעים ביחד, כולם רוצים לבוא להתפלל פה, כולם היו רוצים להגיע לפה, אני בטוח שכל חסיד ויז'ניץ בכדור הארץ היה רוצה להגיע לפה ולהתפלל על אחינו, כל אחד באשר הוא מרגיש קרוב אליו, כל חסיד ויז'ניץ, לא חושב שיש מישהו שיכול להגיד עליו מילה רעה או שיש לו משהו נגדו ח"ו, הקב"ה גרם לכך שכולנו נתפלל פה עכשיו, ואנחנו נהיה השליחים, שכולנו נהיה ביחד, אנחנו לא מתפללים לבד, אלא אלפי יהודים חסידי ויז'ניץ מכל העולם מתפללים, 'היה עם פיפיות שלוחי עמך בית ישראל'".

"השי"ת יעזור שנשמע אך ורק בשורות טובות, הלב שבור כמו חרס הנשבר, הקב"ה יעזור שיהיה לו אריכות ימים ושנים טובים, התפקיד שלנו זה להמשיך להתפלל, כתוב שבעקבתא דמשיחא חוצפה יסגי, ולחוצפה יש הרבה כוח, הרבה כוח לתפילות, אנחנו מאמינים שהקדוש ברוך הוא יקשיב לתפילות שלנו, 'כל המתפלל בעד חברו הוא נענה תחילה', מה הלשון של חברו, החברים זה הרבנים, כולנו מחוייבים בהכרת הטוב לאבינו זצ"ל. הקב"ה יעזור שכולנו ניוושע בכל הישועות, שיהיה רק שמחות בכלל ישראל, ברוחניות ובגשמיות, הקב"ה יעזור שנוכל להמשיך לשבת וללמוד תורה, שנוכל לעבוד את השי"ת בהרחבת הדעת, נחת מהילדים ומכל המשפחה, שאחינו שליט"א יוכל להמשיך לעשות מצוות ומעשים טובים, ושבקרוב נזכה לגאולה שלמה במהרה בימינו אמן".

בתוך כך, הערב ייערך כינוס לאלפי חסידי ויז'ניץ ממונסי מרחבי ארה"ב, הכינוס יתקיים בריצ' סנטר בניו ג'רזי בהשתתפות שבעת האדמו"רים מויז'ניץ, למעט הרבי מלונדון, בעצרת יישא דברים הרבי מויז'ניץ בית שמש, שיעורר על פגעי הטכנולוגיה, שם גם יישאו תפילה לרפואת אחיהם האדמו"ר. 

ויז'ניץ לונדון תפילות ויזניץ בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד