י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ממשיך לצפצף

בשב"כ זועמים על לפיד; הבכיר הגיע לביתו

בכיר בשב"כ הגיע לביתו של שר החוץ לפיד כדי לשוחח עמו בעקבות אי ציות של ראש הממשלה החליפי לנהלי האבטחה. לפי גורמים בשב"כ, גם אחרי השיחה לפיד ממשיך "לצפצף"

בשב"כ זועמים על לפיד; הבכיר הגיע לביתו
יאיר לפיד צילום: פלאש 90

מתיחות בגזרת האבטחה של ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד. לפי הפרסום הערב (ראשון) ב'כאן 11', בכיר בשב"כ הגיע לביתו של שר החוץ יאיר לפיד, כדי לחדד את הנהלים, אחרי שחמק מהמאבטחים בסוף החודש שעבר כדי להגיע להצבעה בכנסת.

לפי הפרסום, גורמים בשב"כ טוענים כי לפיד ממשיך "לצפצף" על ההנחיות גם אחרי השיחה שנערכה בינו לבין בכיר בשב"כ שהסביר לו את חומרת המעשה.

כזכור, תקרית חריגה אירעה לאחרונה בין ראש הממשלה החליפי ושר החוץ, יאיר לפיד, שנחשב לאחת הדמויות המאובטחות ביותר במדינת ישראל, במהלכה לפיד חמק ממאבטחיו ועלה מתל אביב לירושלים בגפו כדי להספיק הצבעה במליאה.

לפי הדיווח של מיכאל שמש ב'כאן 11', מדובר על הצבעה שהתקיימה בלילה של ה-29 בדצמבר. לפיד הוזעק למליאה - המאבטחים ביקשו ממנו לחכות מספר דקות כדי להתארגן וכדי שיוכלו ללוות אותו. אך שר החוץ לא חיכה למאבטחים וטען שהוא "ממהר להצבעות".

לפי הדיווח המאבטחים פגשו אותו ונצמדו אליו רק בכנסת. גורם שנחשף לפרטים טען כי לפיד פועל באופן שפוגע במאבטחים ובאבטחה שלו. יו"ר יש עתיד זוכה לאבטחה הדוקה בעיקר בשל היותו סמל שלטון בהיותו 'ראש הממשלה החליפי'.

מלשכת שר החוץ נמסר: אנחנו לא מתייחסים לסידורי האבטחה של שר החוץ.

יאיר לפיד שב"כ אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד