י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שובר שתיקה ומבטיח תשובות

בנט מתעלם מדברי בר-לב ומטיל אחריות על היועמ"שית

ראש הממשלה החליט גם הוא להצטרף לגינוי הרחב הבוקר בעניין 'פגסוס' ומעקב המשטרה אחר נבחרי ציבור, ומטיל את האחריות לבדיקה מהירה על היועמ"שית, זאת בניגוד לשר בר-לב שהבטיח ועדת בדיקה 

בנט מתעלם מדברי בר-לב ומטיל אחריות על היועמ"שית
נפתלי בנט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה נפתלי בנט שובר שתיקה ומתייחס לסערה סביב השימוש בתוכנית 'פגסוס' כנגד פוליטיקאים, עיתונאים ועדים בתיקי ראש הממשלה לשעבר נתניהו ומתחייב כי לא יותיר את הסוגיה ללא מענה.

"הדברים שהתפרסמו, אם הם נכונים, חמורים מאוד. הכלי הזה (פגסוס), וכלים דומים, הם כלים חשובים מאוד במאבק נגד הטרור וגם במאבק נגד פשיעה חמורה, אבל הם לא נועדו ל"פישינג" רחב בקרב אזרחי ישראל או בקרב אנשי ציבור במדינת ישראל, ולכן אנחנו צריכים להבין בדיוק מה קרה", אמר בנט.

לדבריו, "כרגע המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד עמית מררי, בודקת ברמה נקודתית ומהירה את הדברים. בעוד זמן קצר הממשלה תמנה גם יועמ"שית חדשה, והייתי אומר שזה יתרון שהיא לא מתוך המערכת. היא לא הייתה בשנים המדוברות בתוך המערכת, ולכן אני מניח שאחרי שהיא תתמנה נשב ונתייעץ, נבין איך התמונה נראית ולא נשאיר את הציבור בלי מענה. אנחנו מבינים את חומרת העניין".

"כמו שאמרתי", הבהיר ראש הממשלה, "לא נותיר את זה בלי מענה. קרו פה לכאורה דברים חמורים מאוד. נחכה עוד כמה שעות, נתייעץ עם השרים המדוברים ועם היועמ"שית החדשה".

נפתלי בנט פגסוס יועמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד