י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"פיצה עם תוספת חיים"

נס בבאר שבע: הפעוטה פרכסה למוות ואז הופיע השליח

בני הזוג שהזמינו לביתם מגש פיצה לא חלמו לרגע שההחלטה הזו תציל חייה של ביתם התינוקת. השליח שהגיע למסור את ההזמנה שמע קולות זעקה שבוקעים מהדירה, למזלם של בני הזוג השליח היה מתנדב במד"א 

נס בבאר שבע: הפעוטה פרכסה למוות ואז הופיע השליח
אילוסטרציה צילום: pexels

האירוע התרחש במוצאי שבת כאשר גלער זרגרי, תלמיד בן 17 תושב באר שבע העובד מדי פעם כשליח בפיצרייה, יצא לספק משלוח. כשהתקרב לדלת הדירה שמע זעקות אימה ובכי. 

"מיד הבנתי שמשהו לא טוב מתרחש בפנים", סיפר לאילנה קוריאל מ"ישראל היום". את פניו קיבל האב רן, שהיה נסער וסיפר לו כי בתו התינוקת, בת שנה וחודשיים, נתונה במצוקה קשה.

גלעד סיפר לאב שהוא מתנדב במד"א. האב הוביל אותו לחדר סמוך, שם הבחין גלעד באם הנואשת כשהיא אוחזת בתינוקת שסובלת מהתקף פרכוסים חמור.

ברגע שגלעד בדק את הילדה הבין שהיא סובלת מחום גבוה מאוד המסכן את חייה. כדי לצנן את גופה עטף אותה במגבת רטובה ובמקביל התקשר למוקד מד"א והזעיק ניידת טיפול נמרץ.

כשהצוות הגיע כבר חזרה הילדה להכרתה ומצבה התייצב הודות לטיפול המהיר של גלעד.

מבדיקה שנערכה התברר כי שחום גופה היה מעל 40. לולי צינן גלעד את גופה היה החום נוסק ל-41 - מצב שבו עלול להיגרם נזק בלתי הפיך כמו דום נשימה, נזק מוחי ואף מוות. 

ההורים סיפרו כי רגע לפני שגלעד הגיע הם התקשרו למד"א: "הילדה הייתה מחוסרת הכרה והיינו בלחץ נוראי. באמצע כל הבלגן נשמעה דפיקה על הדלת ומולנו עמד שליח פיצה. מרוב הלחץ בכלל שכחנו שאנחנו מצפים לו. לשמחתנו הרבה הוא הבין מבחוץ שיש בעיה ומיד הציג את עצמו כמתנדב מד"א. הוא טיפל בילדה והיא ניצלה בזכותו. קיבלנו פיצה עם תוספת של חיים". 

"אני מתנדב באמבולנס במד"א כבר שנה וזה ללא ספק אחד האירועים המרגשים ויוצאי הדופן שבהם לקחתי חלק", סיפר גלעד לאילנה קוריאל מ"ישראל היום". "החיים מזמנים לנו הזדמנויות לעשות טוב, אני שמח שהייתי שם באותו הרגע ועל הזכות שניתנה לי להציל חיים". 

מנכ"ל מד"א אלי בין סיכם: "פועלו של גלעד הוא סמל ומופת לרצינות ולאיכות של בני הנוער המתנדבים בארגון".

שליח פיצה מתנדב מד"א הצלה מהירה נס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד