י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בראשות שבעה אדמו"רים

בכינוס הוכרז: החסידות תממן קיצור פאות לאלפי נשות החסידות

אלפי חסידי ויז'ניץ מרחבי ארה"ב השתתפו אמש בכינוס ענק שנערך לטובת חיזוק גדרי הצניעות בראשות שבעת אדמו"רי החסידות שנאספו מכל מושבותיהם, זולת הרבי מלונדון שזקוק ל"ע לרחמי שמים מרובים. ההחלטה המרכזית: קיצור הפאות של נשות החסידות במימון אחד הנגידים 

בכינוס הוכרז: החסידות תממן קיצור פאות לאלפי נשות החסידות
כינוס אדמו"רי בית ויז'ניץ בניו יורק צילום: באדיבות המצלם

כינוס חיזוק ענק בנושא צניעות וקדושת הבית תחת הכותרת "עם סגולה" נערך לאלפי חסידי ויז'ניץ מרחבי ארה"ב, הכינוס התקיים אמש בהיכל בריטז' סנטר בניו ג'רזי בהשתתפות שבעת האדמו"רים מויז'ניץ, למעט הרבי מלונדון ששרוי בחולשה וזקוק לרחמי שמים מרובים.

הכינוס נפתח באמירת תהילים לרפואתו השלמה של האדמו"ר רבי דוד בן סימא מירל. את התהלים אמר הרה"צ רבי אברהם דב טווערסקי אב"ד רחמסטריווקא מונסי וחתנו הגדול של האדמו"ר בעל התורת מרדכי מויז'ניץ ממונסי זצ"ל.

לאחר מכן בעצרת נשא דברים הרבי מויז'ניץ בית שמש בשם כל האחים וביקש לעורר רחמים על אחיו, וגם הגאון רבי אפרים וקסמן ראש ישיבת מאור יצחק בארה"ב המגיד מישרים הגאון רבי בערל טאובר.

בכינוס שנמשך כמה שעות עוררו הדוברים על חיזוק נושא הצניעות ובשם הרבי מויז'ניץ לונדון הוכרז כי הוא מודה לכולם על התפילות והקבלות שיעמדו לו לזכות ברפואה. את ההכרזה הכריז מנהל רוחני בישיבת ויז'ניץ בבורו פארק הגאון רבי אברהם יצחק מרמולשטיין.

כמו כן הוכרז על מימון ענק לקיצור פאות לנשות החסידות שיקבלו על עצמו לגזור את הפאה הארוכה ובמקום כך שהפאה תהיה צנועה, מי שלקח על עצמו את המיזם הוא הנגיד הרב שלום צבי ברגר מלונדון שיממן את התוכנית של קיצור הפאות לזכות הרבי מלונדון.

בכינוס השתתפו כאמור האדמו"רים מויז'ניץ ממונסי, ויז'ניץ קאיימשא לייק, ויז'ניץ ויליאמסבורג, ויז'ניץ ירושלים - לייקווד, ויז'ניץ מונטריאול, ויז'ניץ בית שמש וויז'ניץ בורו פארק.

בתוך כך, הרבי מויז'ניץ ממונסי ימריא מחר ללונדון בכדי לבקר את אחיו הרבי מויז'ניץ לונדון. 

חסידות ויזניץ ממונסי צניעות פאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד