כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"הגיעו ומצאו אותה בלי רוח חיים"

בישראל: צינור ההנשמה נותק וחולת הקורונה הלכה לעולמה

מטופלת במחלקת הקורונה בבית החולים לניאדו, הלכה לעולמה ביום שישי האחרון, בעקבות רשלנות מזעזעת, כאשר צינור ההנשמה שחובר עליה - התנתק, מבלי שאיש מאנשי הצוות במקום ישים לב ויחברו בחזרה 

בישראל: צינור ההנשמה נותק וחולת הקורונה הלכה לעולמה
מיטות אשפוז בבית חולים צילום: דוברות ביה"ח לניאדו

חריג: מטופלת במחלקת הקורונה בבית החולים לניאדו, הלכה לעולמה ביום שישי האחרון, בעקבות רשלנות מזעזעת, כאשר צינור ההנשמה שחובר עליה - התנתק, מבלי שאיש מאנשי הצוות במקום ישים לב ויחברו בחזרה. 

המטופלת בת ה-58, אושפזה במשך כחודש וחצי, בעקבות דלקת ריאות ממנה סבלה. אסתר בת שבע חלפון ז"ל נדבקה בנגיף במהלך שהותה בבית החולים, ונזקקה למכונת ההנשמה בימיה האחרונים. 

כעת, לאחר מותה הרשלני, דורשים בני משפחתה של אסתר, תשובות מבית החולים - שם הודיעו כי החלו לתחקר את שאירע. 

"הגיעו לתת לה תרופות, ומצאו אותה בלי רוח חיים, עם הצינור בחוץ", נשמע הרופא מסביר לבנה של המנוחה, בהקלטה שהתפרסמה ב'חדשות 12'. "היא הוציאה את הצינור, זה מה שאנחנו חושבים", הוסיף הרופא.

בבית החולים לניאדו מסרו בתגובה לפרסום של יואב אבן ב'חדשות 12': "אנו משתתפים בצערה של המשפחה. בימים אלו מתקיים תחקיר מעמיק על פרטי המקרה - תוצאותיו יעברו כמקובל למשרד הבריאות.

"נציין כי במשך מספר שעות באותו יום שהה איש צוות בחדרה של המנוחה לצורך השגחה על המטופלת השנייה בחדר. זמן קצר לפני האירוע עזב איש הצוות את החדר, היות ולא היה צורך בהמשך הנוכחות שלו. מצב המטופלת היה תקין וכן לא נראו כל סימנים המעידים על מצוקה של המנוחה.

"בית החולים לניאדו מתמודד עם כמות גדולה מאד של מטופלים במהלך הגל החמישי, רק לאחרונה נאלצו 13 מטופלים להמתין שעות ארוכות בחדר המיון, עד שהתפנה מקום עבורם במחלקת קורונה. צוות בית החולים, יחד עם כלל צוותי הרפואה והסיעוד במדינת ישראל, עושה מעל ומעבר כדי להעניק טיפול מיטבי למטופלים בתקופה קשה זו".

 

 

קורונה אומיקרון לניאדו רשלנות רפואית מכונת הנשמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד