כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
סיום מעורר השראה

שני רוטוויילרים תקפו חרדי, הקורבן ביקש מבעלי הכלבים בקשה מפתיעה

איש עסקים חרדי נסע בשבוע האחרון לכנס בריאות במיאמי, שם ננשך על ידי שני כלבים אימתניים, אך האירוע הפך ממצער לאירוע מעורר השראה - כאשר בעל הכלבים מניח תפילין לראשונה בחייו

שני רוטוויילרים תקפו חרדי, הקורבן ביקש מבעלי הכלבים בקשה מפתיעה
דובי סופר צילום: באדיבות המצלם

איש העסקים דובי סופר, נסע לכנס בריאות במיאמי שבפלורידה, שם הותקף על ידי שני כלבים אימתניים מסוג רוטווילר שהפילו אותו ארצה והחלו לנשוך ולשרוט אותו. איש העסקים האומלל ספג חתכים וחבורות בזרועותיו ומרפקיו.

הבעלים של הכלבים ניסה נואשות למשוך את הכלבים מהקורבן ובסופו של דבר הצליח להשתלט עליהם ולהרחיק אותם. בעל הכלב הנבוך התנצל מאוד ומסר למר סופר את מספר הסלולרי שלו למקרה שיצטרך ליצור איתו קשר מאוחר יותר.

חלק מהחבלות בידו של סופר.

אישה שצפתה במתרחש מחלון המלון הזעיקה את משטרת מיאמי. השוטרים אמרו לסופר בהגיעם שאם יגיש תלונה, ייתכן שהכלבים יומתו. לאחר מכן חזר בעל הכלב כולו מזועזע והתחנן למר סופר שלא להגיש תלונה, ואמר שהוא לאחרונה איבד כלב ממחלה ואינו רוצה לאבד את כלביו האחרים. כך דיווח אתר, Yeshiva world news.

הוא הוסיף וסיפר לסופר כי הוא יהודי וכי הוריו הם במקור מפולין, והציע לשלם לקורבן את טיפוליו הרפואיים בגלל פציעותיו. אבל במקום לקחת כסף או הצעות אחרות מבעל הכלב, ביקש סופר בקשה פשוטה מהאיש - 'הנחת תפילין'.

בעל הכלבים מניח תפילין לראשונה.

הוא אמר לבעל הכלב כי הוא רואה כמה הוא שבור מהמקרה והסביר איך הנחת תפילין תגרום לו להרגיש טוב יותר. האיש עשה כן, הניח תפילין בפעם הראשונה בחייו וקרא 'שמע ישראל' עם חברו החדש.

נשיכת כלבים נשיכה מיאמי הנחת תפילין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד