י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פשעי שנאה

צלבי קרס רוססו על אוטובוסים של בתי ספר חרדיים

לאחר פרסום התיעוד ב'בחדרי חרדים' מליל שבת בוויליאמסבורג שבו נראה אברך חסידי מותקף מאחור על ידי אנטישמי, ביום ראשון התגלו צלבי קרס מרוססים על אוטובוסים של בתי ספר חרדים

צלבי קרס רוססו על אוטובוסים של בתי ספר חרדיים
צלבי קרס על האוטובוסים צילום: באדיבות המצלם

חרדים תושבי וויליאמסבורג בניו יורק היו קורבן לפשעי שנאה נוספים שהתרחשו ביום ראשון האחרון, כאשר גבר אנטישמי ריסס צלבי קרס על מספר אוטובוסים של בתי ספר ותלמודי תורה.

האירוע מתרחש יום אחד בלבד לאחר שמספר חסידים הותקפו קשות ללא כל התגרות מצידם בשבת בזמן שחזרו מבית הכנסת. מחוז 90 של משטרת ניו יורק, מטפל באירוע באמצעות היחידה לפשעי שנאה, בסיוע ארגון השומרים של וויליאמסבורג, שבודקים את האירוע ומנסים לזהות את החשוד.

"אני כועס ושבור לב משתי תקריות אנטישמיות ואלימות נוספות בקהילה שלנו במהלך השבת", כתב חבר המועצה לינקולן רסטלר בטוויטר. "אדם נפגע באלימות בראשו, צלבי קרס וכתובות גרפיטי אחרות צוירו על אוטובוס בית הספר בוויליאמסבורג".

ארגון נגד אנטישמיות ה-ADL פרסם בטוויטר: "אנו נחרדים מכך שהאוטובוסים של הישיבה (תלמודי תורה) המסומנים בבירור ביידיש הושחתו בצורה כזאת עם סמלים מלאי שנאה, במיוחד באותו יום ששני גברים יהודים הותקפו באזור. ניו יורק חייבת להיות גן עדן בטוח לכולם והשנאה הזו חייבת להיפסק".

צלבי קרס אוטובוסים בתי ספר יהודים וויליאמסבורג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד