כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בדרך לתעודת זהות כחולה

הסכר נפרץ: ה-BDS מנצל את איחוד המשפחות

לא מבזבזים זמן: בעקבות פקיעת התוקף של נוהל מניעת איחוד משפחות, קמפיין פלשתיני קורא להגיש בקשות לאזרחות ישראלית. "הקדימו לפני 13 במארס, משרד הפנים מחויב לטפל"

הסכר נפרץ: ה-BDS מנצל את איחוד המשפחות
משרד הפנים צילום: Nati Shohat/Flash90

ארגון המקושר לטרור ואשר פועל במערך הדה לגיטימציה נגד ישראל, מנצל את פקיעת תוקפו של נוהל מניעת איחוד משפחות, כדי לדרבן פלשתינים לקבל אזרחות ישראלית. כך דווח ב'ישראל היום'.

"סנט איב" היא עמותה המגדירה את עצמה כ"ארגון סיוע משפטי", אשר מייסדיה הביעו תמיכה בתנועת החרם על ישראל. ב-3 בפברואר, יומיים לאחר פקיעת תוקפו של נוהל מניעת איחוד משפחות, שאותו הפעילה שרת הפנים איילת שקד, יצאה העמותה בקמפיין חדש. הקמפיין, שזכה לסיקור בתקשורת הפלשתינית, פונה לאוכלוסייה הערבית ביו"ש, בעזה ובירושלים, בקריאה לנצל את הוואקום החוקי בישראל, ולעתור לקבלת תעודת זהות כחולה.

בהודעת "סנט איב" נכתב כי "משרד הפנים הישראלי מחויב, בהחלטת בית המשפט העליון, לקבל ולטפל בבקשות למתן תעודת זהות כחולה למי שקיבל אישורי (היתר) איחוד משפחות וכן לקבל יחס וטיפול מיידי. כל מי שקיבל איחוד משפחות, לתקופה של יותר מ-5 שנים יכול להגיש בקשה לתעודת זהות כחולה זמנית. כמו כן, כל גבר נשוי פלשתיני, מתחת לגיל 35, או אישה פלשתינית מתחת לגיל 25, יכולים להגיש בקשה חדשה לאיחוד, בתנאי שהבקשה תוגש לפני 13.03.2022".

תעודת זהות פלסטינים BDS חוק איחוד משפחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד