י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
עימות חריף בליכוד

ברקת טוען: זו הסיבה בגללה ח"כ אמסלם מתנכל לי

חבר הכנסת ניר ברקת התייחס היום למתקפות של חבר הכנסת אמסלם ולחוק הפרסונלי שהוא מקדם נגדו וטען כי "אמסלם עבד אצלי בעירייה וכנראה הוא שומר כל מיני טינות מהעבר" | אמסלם: "מר ברקת, אני מזכיר לך שעבדתי בעירייה ולא אצלך, 15 שנה לפני שהגעת"

ברקת טוען: זו הסיבה בגללה ח"כ אמסלם מתנכל לי
דודי אמסלם וניר ברקת צילום: הדס פרוש, פלאש 90

חבר הכנסת ניר ברקת, מי שרואה עצמו כיורשו של נתניהו בראשות הליכוד, השיב היום (שלישי) בכנס 'בשבע' למתקפה הקשה של ח"כ דודי אמסלם נגדו לאחרונה. 

"אמסלם עבד אצלי בעירייה וכנראה הוא שומר כל מיני טינות מהעבר, זה נושא אישי ולא ענייני", הסביר ברקת את המתקפה של אמסלם נגדו.

ברקת אף התייחס לחוק שמוביל ח"כ אמסלם, שמטרתו להגביל את המימון שניתן לפוליטיקאים, חוק שיפגע ישירות בברקת: "תן קרדיט לציבור, אני לא מכיר ציבור שאפשר לקנות אותו בכסף. אני מכיר ציבור שמעריך יזמות, הצלחה, רואים מה עשיתי בירושלים. שומעים את התוכניות שלי קדימה".

חבר הכנסת אמסלם מיהר להגיב לדברים: "מר ברקת, אני מזכיר לך שעבדתי בעירייה ולא אצלך, 15 שנה לפני שהגעת. כראש עיר היית פשוט כישלון חרוץ-העובדות מדברות בעד עצמן. להתנגד לקניית שלטון בכסף-זה לא אישי, זה ענייני!

"תשאיר את הכסף שלך באיי הבתולה", רמז אמסלם לרכושו של ברקת וכתב כי "הליכוד היא מפלגה ימנית לאומית ולהזכירך, אתה תמכת והפגנת בעד הסכמי אוסלו, חברת לקרן החדשה ונלחמת לקבל את התפקיד של יו"ר מפלגת 'קדימה' בירושלים, ובמסיבת הניצחון לעגת לנו ביחד עם יועצך האישי אייל ארד שקיבלנו רק 12 מנדטים..."

לסיום כתב: "מר ברקת- אם לא הבנת, אנחנו מפלגה עם אידאולוגיה, ערכים, נאמנות ותפיסות עולם. אתה לא בבית הנכון..."

כזכור, לפני שבועיים תקף אמסלם את ברקת בריאיון ואמר כי "הוא מעולם לא היה ליכודניק ולא יהיה ליכודניק. אני מכיר אותו 25 שנה. היחיד שמכיר אותו בליכוד זה אני. הוא כמעט קרע את המכנסיים כדי לקבל את סניף קדימה. יש פה בלוף. זה אדם ששם הרבה מאוד כסף, יש תעשייה של שקרים, והוא מזכיר לי את לפיד, רק יותר גרוע. אין לו קשר לשום נושא ליכודי - לא למסורת ולא לארץ ישראל".

 

ניר ברקת דודי אמסלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד