כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מחזקים את הכלכלה החרדית

לאומי הוביל כנס עסקים ייחודי ליועצי המס במגזר החרדי

הכנס הראשון של לשכת יועצי המס בישראל למגזר החרדי, שנערך החודש לרגל תחילת שנת הכספים 2022, התקיים במתכונת שלושה ימי עיון במלון ניר עציון, וכלל מגוון הרצאות מקצועיות, פאנלים מרתקים, מופעי תרבות ועוד.לאומי נתן חסות לכנס הייחודי, בו השתתפו עשרות יועצי מס • מהמגזר החרדי והדתי. במהלך ימי הכנס קיבלו היועצים מידע על השירותים המתקדמים של לאומי לעסקים וכן נהנו מהטבה בלעדית של לאומי לחברי לשכת יועצי המס: החזר דמי חבר של הלשכה לשנת 2022

לאומי הוביל כנס עסקים ייחודי ליועצי המס במגזר החרדי
כנס יועצים צילום: יח"צ

במושב הפתיחה של הכנס העניק נשיא לשכת יועצי המס בישראל, יוע"מ ירון גינדי אות הוקרה לח"כ משה גפני, לשעבר יו"ר ועדת הכספים של הכנסת, על פועלו הרב למען מגזר העצמאים ובעלי העסקים בישראל ותרומתו למקצוע ייעוץ המס בפרט. במושב הסיום של הכנס הודה יועץ המס זאב לייבלר, ממונה תחום מלכ״רים ועמותות בלשכה, לבנק לאומי שפרס את חסותו על הכנס, במסגרתו קיבלו המשתתפים מגוון רחב של כלים וידע מקצועי עדכני בנושאי כלכלה והתנהלות נכונה מול רשויות המס, בהתאמה לאורח החיים החרדי.

ר' יצחק חסדיאל, מנהל  מגזרים ייחודיים בלאומי, אומר כי ההשתתפות לאומי בכנס יועצי המס החרדים מהווה המשך לפעילות הענפה של לאומי במגזר החרדי בכלל ובקרב קהילת העסקים בפרט. "לאומי משתתף במגוון אירועים לקידום הכלכלה החרדית, כחלק מהמעורבות בקהילה והשותפות עם בעלי העסקים וגורמי המקצועי המייצגים אותם מול הרשויות השונות. נמשיך להציע לעולם העסקים החרדי מעטפת בנקאית מקיפה המותאמת לצרכים הייחודיים של הקהילה, מתוך ראיית טובת הלקוח וטובת העסק", דברי חסדיאל.

לאומי מוביל תנופה של עשייה לקידום העסקים בישראל, עם מעטפת שירותים ומוצרים מתקדמים, כולל מסלולי אשראי ייעודיים לעסקים קטנים לצורכי הון חוזר, השקעות, פיתוח, שיווק ועוד. לאומי מציע לבעלי עסקים זמינות גבוהה , באמצעות מרכזי העסקים, המעניקים  שירות בנקאי מקצועי. בנוסף, במרכז העסקים הטלפוני הזמין ללקוחות גם בשעות בהם הסניף סגור, ניתן לקבל מידע על החשבון העסקי ולבצע מגוון פעולות בנקאיות כגון קבלת הלוואה, הזמנת שיקים ועוד.

לאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד