כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ביקורת חריפה

מנהלי בתיה"ח: צוחקים עלינו מהעולם "איך הגענו למצב הזה?"

מנהלי בתי החולים תקפו היום בדיון בוועדת הבריאות, את התנהלות משרדי האוצר והבריאות: "מטופלים משלמים בחייהם. צוחקים עלינו מהעולם 'איך הגענו למצב הזה'" | המנהלים זעמו וטענו כי המשרדים, "שמים עלינו תקרות שקובעים את הגירעון שלנו" 

מנהלי בתיה"ח: צוחקים עלינו מהעולם "איך הגענו למצב הזה?"
מחלקת קורונה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"אתם קוברים אותנו": בדיון שקיימו היום (שלישי) בוועדת הבריאות בנושא ההתחשבנות בין בתי החולים לקופות החולים, תקפו מנהלי בתי החולים בחריפות את התנהלות משרדי האוצר והבריאות. 

מנכ"ל בית החולים רמב"ם ד"ר מיקי הלברטל תקף בדיון: "כרגע גם המטופלים וגם המטפלים משלמים בחייהם על ההתנהגות של משרד הבריאות", לדבריו הם שוהים כעת באי ודאות גדולה. 

עוד תקף הלברטל בדיון, כי העובדה שבאוצר "מעזים בעזות מצח לומר שהתקיים דיון רלוונטי בעניין, זה שקר וכזב וזה נורא בעיניי". בהמשך הוסיף בכאב: "אני מתבייש כאזרח בהתנהלות הזו. אנשים משלמים בחייהם על האירועים האלו". 

פרופ' פהד חכם, מנהל בית החולים האנגלי בנצרת, לא חסך מילים על התנהלות משרדי הבריאות והאוצר ותקף בחריפות: "יורים על כוחותינו. אתם קוברים אותנו בתוך הבית קברות הזה".

"האם יש חייל בשטח שסופרים לו כמה כדורים הוא יורה? אתם שמים עלינו תקרות שקובעים את הגירעון שלנו", תהה פרופ' חכם והוסיף: "באוצר אומרים לי לך תגייס כספים מחו"ל. אנחנו הולכים לשפל - לא יודעים להסתכל לעובדים שלנו בעיניים. המספרים שלנו הכי גבוהים בעולם. מתקשרים אליי מחו"ל. צוחקים עלינו מהעולם 'איך הגענו למצב הזה'?" 

קורונה אומיקרון בית החולים רמבם משרד הבריאות משרד האוצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד